سرویس: رسانه
کد خبر: 82895
|
12:43 - 1398/07/24
نسخه چاپی

واکنش هنرمندان به توهین مجری صدا و سیما به علی دایی+تصاویر

واکنش هنرمندان به توهین مجری صدا و سیما به علی دایی+تصاویر
حسین کلهر در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» تعداد گل های ملی علی دایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال را با رونالدو بازیکن پرتغالی مقایسه می کند و در این مقایسه به آقای گل جهان اهانت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متاسفانه چند صباحی است که رسانه ملی جولانگاه افراد کم تجربه‌ای است که اکثرا هم به کار اجرا می پردازند. گویی اینگونه می پندارند که دوربین را روشن کنند و یک نفر را جلوی آن قرار دهند می توان مجری خطابش کرد؛ جدا از داشتن تخصص و تکتیک های اجرا، آداب و شئوناتی وجود دارد که مجری باید از آن ها برخوردار باشد و به شدت آن را رعایت کند.

صداوسیما به دلیل نداشتن مجری های توانمند و کاردان، از افرادی استفاده می کند که هیچ سر رشته ای در این امر ندارند به همین دلیل این افراد هنگامی که مقابل دوربین قرار می گیرند برای این که بتوانند خودی نشان دهند، دست به هرکاری می زنند؛ وقتی که چیزی برای ارائه دادن به مخاطب ندارند زمین و زمان را به هم می بافند تا دانش نداشته خود را پشت این دست و پا زدن ها پنهان کنند.

حسین کلهر که او را به عنوان نویسنده طنز می شناسیم، پیش از این در برنامه رادیو هفت که از شبکه آموزش پخش می شد به خواندن داستان های کوتاه طنز خود می پرداخت، اکنون به یک مجری تبدیل شده است که خودش یک برنامه را اجرا کند؛ او به علت سابقه ای که در نوشتن داستان های طنزآلود دارد سعی بر این دارد که در کلامش نیز این استعداد خود را نشان دهد و همین مسئله باعث شده که در برنامه هایش خیلی سعی می کند مردم را بخنداند اما گویا آداب طنز در کلام را نمی داند، شوخی را از حد می گذراند و به تمسخر و گاها توهین می رسد.

حسین کلهر در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» تعداد گل های ملی علی دایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال را با رونالدو بازیکن پرتغالی مقایسه می کند و در این مقایسه به آقای گل جهان اهانت می کند؛ صبح دیروز کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر به بهانه نزدیک شدن کریستین رونالدو به گل‌های علی دایی که رکوردار گل‌های ملی در جهان است، در صحبت‌های توهین آمیز، اسطوره فوتبال ایران و آسیا مورد تمسخر قرار داد و به او پیشنهاد داد با پرداخت ۵ میلیون، شناسنامه اش را کوچکتر کند و از تیم نوجوانان دوباره شروع کند و گل‌های ملی اش را به عددی برساند که رونالدو دیگر تهدیدی برای شکستن رکوردش نباشد.

حسین کلهر تا به امروز حواشی زیادی را در برنامه‌اش به وجود آورده و مورد هجمه‌های فراوانی قرار گرفته است. مردادماه سال ۹۸ بود که مسخره کردن لوگوی باشگاه استقلال توسط این مجری، واکنش‌های تندی علیه او در فضای مجازی بوجود آورد

علی داییدرباره صبحت‌های که صبح روز سه‌شنبه ۲۳ مهر در یکی از برنامه‌های تلویزیونی پیرامون ۱۰۹ گل ملی‌اش مطرح شده بود، اظهار کرد: برای صدا و سیما متاسفم که آدم‌هایی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند به این مجموعه راه می‌دهد و به آنها میکروفن می‌دهد تا صحبت کنند. به نظر من قوه قضاییه باید به این مسئله ورود کند و مجری که گفته با ۵ میلیون تومان سن شناسنامه‌ای دایی را کوچک می‌کنم را بازخواست کند تا ببنید چه کسانی با او در ارتباط هستند که این کارها را می‌کند.

 

رامین راستاد، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به شوخی حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر با تعداد گل های علی دایی در اینستاگرام نوشت: «آقای نمکدون،آقای سلسله جبال نمک، واقعا قحط‌ الرجال شده که تو میشی مجری برنامه زنده، اگر تربیت نداری حداقل تحقیق کن و دهنتو باز کن. برای اینکه بفهمی حرف مفت می‌زنی اونم رو آنتن زنده، برو سرچ کن ببین چند گل از ۱۷ گل به تیم مالدیو رو علی دایی زده. اما خوب لابد تو هم معتقدی بدنامی بهتر از گمنامیه...»

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد