سرویس: اجتماعی
کد خبر: 82900
|
09:07 - 1398/07/25
نسخه چاپی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

آمار طلاق در اردبیل از میانگین کشوری بالا است

آمار طلاق در اردبیل از میانگین کشوری بالا است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: طبق آمار اعلام شده پدیده طلاق در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری بالا است و در این زمینه آموزش خانواده ها باید جدی گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بهروز ندایی صبح امروز  در کارگاه آسیب های اجتماعی در سالن شهید رجایی استانداری اظهار داشت:پیشگیری از آسیب های اجتماعی،پدیده های طلاق و سرقت و ناهنجاری های حاصل از این موارد نیاز به آموزش مفید و برگزاری کارگاه های عملی دارد.

وی با بیان اینکه استانداری به عنوان هماهنگ کننده سایر دستگاه های اجرایی است افزود: از اواخر سال ۹۷ با بررسی مسایل اجتماعی و شناسایی آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف و حواشی شهر به دستور استاندار کارهای زیربنایی شروع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین ضرورت دارد گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مشاوره های روان شناسی قبل از ازدواج با برگزاری کارگاه های ترویج می یابد.

وی اجرای طرح جامع سلامت را یادآور شد و تصریح کرد: اجرای این طرح نیزد از سوی استانداری شروع شده و برای خانواده های جامعه هدف انجام می شود.

در ادامه کارگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز اظهار داشت:بهبود امور و توسعه ارتقای سازمانی همکاران استانداری در گرو برگزاری کارگاه ها و آموزش است.

یعثوب نژاد محمد افزود: با توجه به دغدغه هایی که مسولان ارشد استان در رابطه با پیشگیری آسیب های اجتماعی داشتند بحث های اساسی وتخصصی از سوی صاحب نظران ماه ها پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این زندگی بهتر با شهروندان داناتر امکان پذیر است تصریح کرد:ارتقای دانش و بهره مندی از یافته های علمی در زندگی سبب افزایش مهارت در زندگی می شود.

معاون توسعه مدیریت استاندار اردبیل گفت: برنامه مدونی برای جامع هدف با مسوولیت نظام روان شناسی که برای خانواده کارکنان و سایر اقشار مردم که مدیریت آن بر عهده معاونت توسعه مدیریت و معاونت سیاسی امنیتی گذاشته شده است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد