سرویس: اربعین
کد خبر: 82930
|
10:24 - 1398/07/28
نسخه چاپی

شکست حصر رسانه ای اربعین مقدمه تحقق مطالبه رهبری برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن در گام دوم انقلاب؛

آمارهایی جالب درباره "حب الحسین یجمعنا"

آمارهایی جالب درباره "حب الحسین یجمعنا"
"مسلم معین" مسئول فضای مجازی سازمان بسیج گفت: حصر رسانه ای اربعین در سال جاری با جهانی شدن "حب الحسین یجمعنا" به عنوان نخستین کلیدواژه پر تکرار جهان در شبکه های اجتماعی شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در گفت و گوی زنده تلویزیونی برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه گفت: حصر رسانه ای اربعین در سال جاری با جهانی شدن "حب الحسین یجمعنا" به عنوان نخستین کلیدواژه پر تکرار جهان در شبکه های اجتماعی شکسته شد.

وی افزود: نقطه عطف ایجاد موج در شبکه های اجتماعی پیرامون اربعین سخنان رهبر انقلاب در دانشکده افسری امام حسین (ع) بود که اشاره کردند «اربعین رسانه بی همتاست». این مقدمه ای برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن به عنوان مطالبه رهبری در گام دوم انقلاب است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: وقتی رسانه های بین المللی، پدیده بزرگ اربعین حسینی (ع) را سانسور میکنند اما مردم در شبکه های اجتماعی جهان حرف پرتکرارشان می شود، "حب الحسین یجمعنا" دو پیام دارد؛ اول اینکه این رسانه ها بی اعتبار هستند و از سوی دیگر به هیچ وجه نماینده افکار عمومی در جهان نیستند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد