سرویس: اجتماعی
کد خبر: 82953
|
16:31 - 1398/07/29
نسخه چاپی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

محتوای آموزشی مهارت های زندگی در اردبیل بومی سازی شد

محتوای آموزشی مهارت های زندگی در اردبیل بومی سازی شد
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت:پروژه بومی سازی محتوای آموزشی مهارت های زندگی از سال گذشته به عنوان بخشی از فرآیند افزایش اثربخشی پیشگیرانه با برگزاری کارگاه آموزشی و بازآموزی برای مربیان کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بهزاد ستاری عصر امروز در مراسمرونمایی از محتوای بومی آموزش مهارت های زندگیاظهار داشت: لازم است سلسله آموزش های مهارت های زندگی که توسط سازمان بهزیستی آموزش داده می شود بومی سازی شده و با توجه به فرهنگ ،آداب ، رسوم و ویژگی های روانی واجتماعی هر منطقه تدوین شود.

وی افزود: بر این اساس کارشناسان سازمان بهزیستی استان روی این مهارت ها  کار کرده و در سه محور روابط وارتباطات اجتماعی، کنترل خشم وجرات آموزی اقدام به بومی سازی کردند که در نهایت تدوین  و  تبدیل به کتابچه شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:  در این راستا برای مربیان و هم برای جامعه هدف کتاب کار تهیه شده و این برنامه ها در مراکز مشاوره بهزیستی و پایگاه های سلامت اجتماعی در مناطق مختلف استان توسط مربیان دوره دیده آموزش داده خواهد شد.

وی تصریح کرد:در تهیه محتوی آموزشی بومی مهارت های زندگی ویزگی های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی هر منطقه، همچنین آسیب های روانی و اجتماعی شایع استان و مهمتر از همه ویژگی های روانشناختی گروه مخاطب استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد