سرویس: اردبیل
کد خبر: 82960
|
07:42 - 1398/08/01
نسخه چاپی

اردوی آماده سازی تیم تیراندازی با کمان اردبیل برای شرکت در مسابقات کشوری+تصاویر

اردوی آماده سازی تیم تیراندازی با کمان اردبیل برای شرکت در مسابقات کشوری+تصاویر
مربی تیم تیراندازی با کمان سنتی اردبیل گفت: تیم اردبیل با حمایت بخش خصوصی در حال آماده سازی برای حضور موفق در این دوره از مسابقات است.

روانبخش نایب پاشائی از قرمانان ملی و مربی تیم تیراندازی با کمان سنتی اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از اردوی آماده سازی تیم اردبیل برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور قهرمانان استانی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در دو بخش مردان و زنان روز جمعه سوم آبان ماه در شهرستان میانه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تقریبا پنج سال است که کمیته کمان سنتی زیر نظر فدراسیون تیراندازی با کمان فعالیت رسمی خودش را آغاز کرده است، گفت: در این مدت کوتاه ورزشکاران اردبیلی همواره در رنکینگ های برتر کشوری حضورداشته  و حتی در مسابقات جهانی نیز برای کشور افتخارآفرین بودند.

وی از کمبود امکانات در استان اردبیل نیز انتقاد کرد و گفت: همانگونه برای سایر رشته های ورزشی همچون وزنه برداری، کشتی و حتی فوتبال در اردبیل سرمایه گذاری شده و تیم باشگاهی با امکانات خوب راه اندازی شده است،انتظار می رود از این رشته نوپا اما سنتی در اردبیل که دارای ظرفیت های بالایی نیز در کشور دارد حمایت شود.

وی به محل تمرین تیم تنها تیم اردبیل برای شرکت در مسابقات کشوری نیز اشاره کرد و گفت: طی رایزنی با بخش خصوص زمین حاضر در اختیار تیم قرار گرفته تا ورزشکاران اردبیل بتوانند با تمرینات مناسب در مسابقات کشوری برای استان اردبیل افتخار کسب کنند.

وی در پایان سخنان خود به نفرات تیم اردبیل نیز اشاره کرد و گفت:محمد امین خاقانی و ایلیا رستم زاده در بخش نونهالان، علی پورقلی در بخش نوجوانان و شبنم ابراهیم پور، آیلین رضائی، آریانا دستگیری، بلال سبزعلیزاده اردبیلی و روانبخش نایب پاشائی در بخش بزرگسالان از جمله اعضای تیم اردبیل در مسابقات کشوری هستند.

انتهای پیام/ج

 

 

 


انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد