سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82999
|
17:00 - 1398/08/06
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:

برخی پروژهای مسکن مهر در اردبیل بلاتکلیف مانده است

برخی پروژهای مسکن مهر در اردبیل بلاتکلیف مانده است
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت:با توجه به وضعیت حاکم اقتصادی برخی از پروژه های مسکن مهر بلا تکلیف بوده و باید با برنامه ریزی صحیح تعیین تکلیف شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،موسی کنعانپور ظهر امروز در جلسه شورای مسکن اظهار کرد:در حال حاضر ۴۳۷۱واحد مسکن مهر در اردبیل بنا شده و ۵۲۸ واحد از این پروژه ها پیگیری و تا پایان سال تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه باید با همکاری دستگاه های متولی پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته شود افزود: برخی پروژه های ناقص در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر دارای مشکلات هستند و جهت آماده سازی و زیرساخت های لازم دستگاه های مرتبط هماهنگ شوند.

کنعانپور  ادامه داد: در شهرک هایی که مسکن مهر بنا شده و مشکل آسفالت معابر دارند با همکاری شهرداری و در صورت تامین قیر و اسفالت به زودی روند آسفالت ریزی پیگیری می شود‌.

مدیر کل دفتر فنی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه فاضلاب مسکن مهر نمین پیگیری می شود گفت: شرکت آب و فاضلاب و مسکن و شهرسازی اخرین وضعیت این پروژه را احصا و در جلسه آتی اعلام کنند.

وی همچنین به تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره مسکن مهر در شهرستان ها اشاره کرد و افزود: نارسایی های مسکن مهر بیله سوار و مشکین شهر نیز بررسی و پیگیری می شود.

 مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل همچنین  از انجام نظارت های فنی و کارشناسی از پروژه های در حال اجرای دستگاه های مختلف اجرایی استان خبر داد.

 کنعانپور تصریح کرد: لازم است تمام پروژه های در حال اجرای استان با همکاری مشاوران و متخصصان امر مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: روکش های آسفالت ، سالن های ورزشی ، پروژه های میراث فرهنگی و پل های در حال اجرای داخل شهر نیز باید بررسی فنی و کارشناسی شود.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد