سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83015
|
16:07 - 1398/08/08
نسخه چاپی

معاون آب و آبفای وزارت نیرو در اردبیل:

پویش الف- ب ایران، تخصصی تر می شود/ 3 سد در استان اردبیل بزودی آبگیری می شود

 پویش الف- ب ایران، تخصصی تر می شود/  3 سد در استان اردبیل بزودی آبگیری می شود
معاون آب و آبفای وزارت نیرو از تخصصی تر شدن پویش الف- ب ایران خبرداد و گفت:به‌زودی با حضور مقامات عالی کشور، ۳ سد در استان اردبیل آبگیری و افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قاسم تقی‌زاده خامسی معاون آب و آبفای وزارت نیرو ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید  شرکت آب منطقه‌ای اردبیل که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، به تبیین پویش الف- ب- ایران پرداخت و گفت: این پویش به‌ شکل تخصصی و فنی برنامه‌ریزی شده است.

وی از استقبال رهبر معظم انقلاب از این طرح خبرداد و گفت: پویش الف- ب- ایران برای سال‌جاری است که شامل سدسازی، آبیاری مدرن هزاران هکتار، آب‌رسانی به یک هزار و ۱۱۲ روستا و از آغاز دولت فعلی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در روستاها از آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند و روزانه به شش روستا در کشور آب‌رسانی می‌شود.

تقی‌زاده خامسی در ادامه سخنان خود از بهره برداری پروژه های آبی استان اردبیل در آینده نزدیک خبرداد و گفت: به‌زودی با حضور مقامات عالی کشور، ۳ سد در استان اردبیل آبگیری و افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ارزش پروژه‌هایی که در ۶ سال اخیر در حوزه آب، برق و آب و فاضلاب استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده یا در دست ساخت است بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است که می‌توان ادعا کرد در بخش آب و خاک اردبیل انقلابی صورت گرفته است.

انتهای پیام//ج

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد