سرویس: پارس آباد
کد خبر: 83028
|
08:52 - 1398/08/10
نسخه چاپی

بی مهري فدراسيون دوومیدانی به نائب قهرمان آسيا/ بهنام شيري: اگر امکانات باشد، سهمیه المپيك را می‌گیرم

بی مهري فدراسيون دوومیدانی به نائب قهرمان آسيا/ بهنام شيري: اگر امکانات باشد، سهمیه المپيك را می‌گیرم
بهنام شيري ملی پوش دوومیدانی گفت: برنامه آماده سازی خود را به فداسیون داده‌ام و اگر امکانات فراهم شود، سهمیه المپيك را می‌توانم بگیرم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازآران مغان، بهنام شیری که اردیبهشت ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا توانست با هدایت هادی سپهرزاد مدال نقره آسیا را کسب کند، پس از آن با بی برنامگی فدراسیون دوومیدانی رها شد و هنوز تصمیمی در مورد مربی و اردوهای وی گرفته نشده است.

شیری می‌گوید اگر مربی و اردو داشته باشد، شانس زیادی برای کسب سهمیه المپيك دارد.

وی در مورد شرایطش اظهار داشت: تمریناتم را در شهرم پارس آباد اردبیل آغاز کرده‌ام. هفته گذشته برنامه خودم را برای کسب سهمیه به فدراسیون داده‌ام و قرار است در این مورد تصمیم گیری شود.

ملی پوش پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه وضعیت مربی‌اش چگونه خواهد بود، گفت: اولویت اول من کار کردن با هادی سپهرزاد است، چون برای پرتاب دیسک مربی ایرانی فعلا در حد او نداریم. می‌توانم با او سهمیه المپیک را بگیرم، چون این مربی توانایی‌های خود را نشان داده و با او توانستم پیشرفت خوبی کنم و مدال آسیایی بگیرم.

شیری با اشاره به اینکه اگر امکانات فراهم باشد به راحتی سهمیه المپیک را می‌گیرم، گفت: متاسفانه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا همه چیز تعطیل شد و درست زمانی که داشتیم نتیجه می گرفتیم، ما را رها کردند. در آستانه تغییرات در فدراسیون چند ماه فرصت خوب را از دست دادیم، اما حالا هم دیر نشده است و با یک برنامه ریزی خوب شانس زیادی دارم.

امید است، مسئولان در راستای حضور دوباره اين ملي پوش پارس آبادي در میادین داخلی و بین المللی تلاش کرده و وی را مورد حمایت خود قرار دهند تا بار دیگر باعث افتخار کشور و شهرمان شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد