سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 83068
|
09:16 - 1398/08/13
نسخه چاپی

لحظه به لحظه با روزاستکبار ستیزی در اردبیل؛

طنین مرگ بر آمریکا رساتر از همیشه/ اعتماد با آمریکا تکیه بر هیچ است+عکس

طنین مرگ بر آمریکا رساتر از همیشه/ اعتماد با آمریکا تکیه بر هیچ است+عکس
راهپیمایی13 آبان در اردبیل با حضور پر شور مردم و طنین مرگ بر آمریکا در خیابانهای این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از صبح امروز همه خود را برای برپایی یک راهپیمایی عظیم آماده می کنند؛ دما هم‎اکنون در اردبیل 5 درجه بالای صفر است و پیش‌بینی‎ها از افزایش دما خبر می دهند.

ساعتی مانده به راهپیمایی13 آبان در اردبیل، خانواده های اردبیلی گروه گروه خود را به مسیرهای راهپیمایی می رسانند؛ حضور جوانان در این راهپیمایی پررنگ تر است.

هم اکنون فریاد "مرگ برآمریکا" و "مرگ بر استکبار جهانی"، "ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم"،  "حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"،  "خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما" است در خیابانهای اردبیل طنین انداز شده است.

در شهر اردبیل راهپیمایی برادران از میدان باهنر آغاز و تا مصلی اردبیل ادامه خواهد داشت و خواهران نیز از میدان شریعتی راهپیمایی خود را آغاز کرده و خود را تا مصلی اردبیل می‌رسانند.

 

 

 فرمانده سپاه حضرت عباس (ع): پیام اصلی مردم در راهپیمایی، شعار "هیهات منا الذلة"است

سردار بابازاده در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، با اشاره به اینکه اصل شعار ملت ایران بر گرفته از قرآن کریم است، گفت: ملت ایران با شعار "هیهات منا الذلة" چنین بیان می کنند که ما به هیچ وجه ذلت و خواری را نمی پذیریم و تا آخر پای آرمان های خود می ایستیم.

وی افزود: امروز مردم ولایتمدار و انقلابی استان اردبیل بار دیگر با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان غرب و آمریکا زده و شعار مرگ بر آمریکا را رسا تر از گذشته فریاد زدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تا مرگ نهایی آن، شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهیم.

 

13 آبان سالروز مقابله با جنایات آمریکا و افشاگری توطئه‌های استکبار جهانی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه راهپمایی روز 13 در اردبیل گفت: 13 آبان سالروز مقابله با جنایات آمریکا و افشاگری توطئه‌های استکبار جهانی است که از سوی دانش‌آموزان رقم خورد.

احمد ناصری با بیان اینکه در طول 4 دهه حیات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان در نهایت امنیت و آرامش تحصیل کرده‌اند، افزود: امروز هر دانش‌آموزی خود را مطیع آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌داند.

وی افزود: امروز حضور 254 هزار دانش آموز اردبیلی در راهپیمایی 13 آبان، نمایش اقتدار و تربیت صحیح سیاسی و نه به استکبار جهانی است.

 

حضور پرشور سرعینی ها در راهپیمایی 13 آبان

 

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی بزرگ 13 آبان با حضور پرشور مردم غیور و ولایتمدار  سرعین برگزار شد.

حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین ، گفت: دولت آمریکا و هم پیمانانشان رو به افول هستند و ما هرگز نباید به آنها اعتماد کنیم.

 

وی افزود: امروز مردم ایران پرشور تر از سالیان گذشته در راهپیمایی 13 آبان حاضر شده و بار دیگر با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از مستکبرین نشان دادند.

 

 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد