سرویس: اردبیل
کد خبر: 83100
|
14:39 - 1398/08/16
نسخه چاپی

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل:

ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اردبیل برگزار می شود

ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اردبیل برگزار می شود
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در هفته بسیج خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف مقابله با فشارهای دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور، نمایش قدرت و اقتدار چهل سالگی بسیج در جهت حفظ و تداوم ارزش‌ها، گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فاضل احدی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح روند اجرائیات ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اردبیل پرداخت و گفت:ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری به همراه دستاوردهای ۴۰ سالگی بسیج در عرصه علم و پژوهش با حضور نخبگان، مخترعان، مقامات استانی و اقشار بسیج استان، در سالن ولایت برگزار می‌شود.

وی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: جشنواره جهادگران علم و فناوری با هدف مقابله با فشارهای دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور، نمایش قدرت و اقتدار چهل سالگی بسیج در جهت حفظ و تداوم ارزش‌ها، گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ جهاد علمی و روح امید و نشاط در بین جوانان کشور طرح ریزی شده‌است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌ هایی روحیه خودباوری علمی را در بین اقشار مختلف به‌ویژه بسیجیان تقویت نموده و شأن و منزلت اجتماعی بسیج را ارتقاء می‌بخشد و همچنین این کار موجب الگوسازی در بین آحاد جامعه به‌خصوص جوانان می‌شود.

وی نخبگان را سرمایه‌های ارزشمند جامعه معرفی کرد و گفت: استان اردبیل با داشتن نخبگان توانمند بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه دارد و باید با توجه‌به این قشر مهم برای شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های آن‌ها تلاش نماید.

احدی با بیان این که جشنواره جهادگران علم و فناوری هر ساله همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته جشنواره با همکاری کارگروه مخترعان بسیج علمی استان اردبیل و با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های نخبگان اجرا شد و امسال هم فعالیت‌های اجرایی جشنواره به قشر مخترعان محول شده است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره از منتخبان اقشار دانشور بسیج و مخترعان نمونه براساس تصمیم داوران و با توجه‌به امتیازات کسب شده، تقدیر می‌شود، گفت: ششمین دوره جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اردبیل ۴ آذر ماه در سالن ولایت به همراه نمایشگاهی از دستاوردهای ۴۰ سالگی بسیج در عرصه علم و فناوری برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد