سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83103
|
13:38 - 1398/08/17
نسخه چاپی

رئیس اورژانس اردبیل

مراجعه ۳۲ نفر بر اثر زلزله به بیمارستان‌های استان؛ سه نفر در اردبیل و ۴ نفر در مشگین بستری شدند/ مردم به شایعات توجه نکنند

مراجعه ۳۲ نفر بر اثر زلزله به بیمارستان‌های استان؛ سه نفر در اردبیل و ۴ نفر در مشگین بستری شدند/ مردم به شایعات توجه نکنند
رئیس اورژانس اردبیل گفت: تاکنون ۳۲ مورد مراجعه بر اثر زلزله به بیمارستان های استان داشته ایم که ۸ نفر مربوط به اردبیل و ۲۴ مورد مربوط به مشگین شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،غریبانی، رئیس اورژانس اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون ۳۲ مورد مراجعه بر اثر زلزله به بیمارستان های استان داشته ایم که ۸ نفر مربوط به اردبیل و ۲۴ مورد مربوط به مشگین شهر می باشد. 

وی با بیان اینکه  از این‌تعداد ۴ نفر در مشگین شهر و ۳ نفر در اردبیل بستری شده اند، گفت: اغلب صدمه ها بر اثر فرار از زلزله بوده که شامل شکستگی و دررفتگی است.
 
غریبانی با بیان اینکه اتوبوس آمبولانس مرکز بهمراه سه تکنسین به میانه ارسال شده و همکاری مناسبی در جریان است، گفت: ستاد بحران در محل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هماهنگی مرکز تهران تشکیل شده و کلیه رخ داد و نیازهای مراکز زلزله زنده رصد و در صورت لزوم اقدامات لازم انجام می شود.
 
وی افزود: بالگرد مرکز امداد اردبیل در حالت آماده باش بوده و در صورت لزوم به منطقه ارسال می شود‌.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد