سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 83148
|
21:20 - 1398/08/22
نسخه چاپی

درجلسه قرارگاه جهاد فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته بسیج مطرح شد؛

برگزاری هفته بسیج با شعار چهل سال خدمت، ایثار و شهادت در اردبیل/ زنده نگه داشتن تفکر بسیجی یک وظیفه است

برگزاری هفته بسیج با شعار چهل سال خدمت، ایثار و شهادت در اردبیل/ زنده نگه داشتن تفکر بسیجی یک وظیفه  است
بمناسب فرا رسیدن هفته مبارک بسیج جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته بسیج پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان سپاه و بسیج در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بمناسب فرا رسیدن هفته مبارک بسیج جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته بسیج پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان سپاه و بسیج در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هفته مبارک بسیج که تا به امروز با افتخار چهل سال از خدمت خود را در صیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی سپری کرده است امسال نیز در هفته مبارک بسیج با شعار چهل سال خدمت، ایثار و شهادت بصورت باشکوه در سراسر شهرها، شهرستانها و مرکز استان اردبیل برگزار می شود.

سردار جلیل بابازاده که پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان بسیج و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سخن می گفت، اظهار داشت: دشمنان امروز به دنباله رخنه در باورها و اعتقادات مردمی و جوانان است فلذا باید همگان هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود در جامعه کنونی کشور دست یابد.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته مبارک بسیج بیان کرد: برنامه های هفته بسیج با توجه به اینکه در چهل سالگی هفته بسیج قرار گرفته ایم با حضور گسترده مردم و به ویژه جوانان بصورت باشکوه در سطح استان برگزار شود.

به برکت انقلاب اسلامی بود که آمریکا نتوانست به خواسته های خود در منطقه دست یابد

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به برکت انقلاب اسلامی بود که آمریکا نتوانست به اهداف و خواسته های خود در منطقه دست یابد.

حجت الاسلام والمسلیمن نجات فیاضی در جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: امروز به ثمره خون شهیدان و فعالیت جهادی و انقلابی بسیجیان با اخلاص در تمامی رده ها و به برکت انقلاب اسلامی، اسلام شناسی در تمامی دانشگاه های امریکا تدریس می شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه برخی از کشورها قدرت دارند اما مقاومت ندارند افزود: به عنایت خداوند متعال، امروز کشور ما هم از لحاظ قدرت در خاورمیانه و منطقه و هم لحاظ مقاومت ستودنی است که بزودی به برکت همین خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و فعالیت های بسیجیان با اخلاص در کشور نظام مقدس جمهوری ایران به یک کشور قدرتمند صنعت دفاعی و امنیتی تبدیل خواهد شد.

نمایندگی ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: دشمنان در تلاش اند  تا با توطئه های خود تفکر بسیجی و اندیشه انقلابیگری را در جامعه و در بین جوانان تضعیف کنند اما می بینیم که هم جوانان ما اگاه هستندو هم ملت و دشمن هیچ غلطی نمی تواند در این حوزه هم به کشور ما لطمه ای وارد کند و هم به اندیشه های انقلابی جوانان ما را تضعیف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی با اشاره به اینکه دوگانه سازی در داخل کشور یکی از اهداف مهم دشمنان نظام است افزود: باید مراقب دوقطبی سازی و دوگانه سازی های دشمنان در حوزه های مهم عرصه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بود.

وی ادامه داد: مسئولان و مردم امروز باید مراقب این دو قطبی سازی ها و دوگانه سازی ها در جامعه باشند و نباید اجازه دهند دشمنان به اهداف خود با این توطئه های بکار گرفته شده در جامعه موفق شوند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: زنده نگه داشتن تفکر بسیجی در جامعه یکی از وظایف اصلی امروز ما است که همگان باید در این امر مهم تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد