سرویس: ایران
کد خبر: 83157
|
14:46 - 1398/08/24
نسخه چاپی

واکنش پیشکسوت فوتبال و فعال سیاسی بعد از باخت ایران به عراق؛

تاج استعفا دهد/ عملکرد ضعیف کادرفنی، بازیکنان و فدراسیون فوتبال علت اصلی باخت بود/ مسئولان فکری به حال تیم ملی و بازیکنان ضعیف کنند

تاج استعفا دهد/ عملکرد ضعیف کادرفنی، بازیکنان و فدراسیون فوتبال علت اصلی باخت بود/  مسئولان فکری به حال تیم ملی و بازیکنان ضعیف کنند
پیشکسوت فوتبال و فعال سیاسی در اردبیل گفت: به دنبال باخت های مکرر تیم ملی و بازی های ضعیفی که در مقابل تیم ملی بحرین و عراق انجام دادند باید تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور استعفا دهد.

حبیب کوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در واکنش به باخت بازی دیشب ایران و عراق اظهارداشت: 80 میلیون ایرانی از وضعیت بحرانی تیم ملی و بازی های ضعیف بازیکنان تیم ملی در این دو بازی اخیر بحرین و عراق نگران هستند و اگر مسئولان اقدامی نکنند تیم ملی علاوه بر حذف از صعود به جام جهانی سهمیه حضور در رقابت های جام ملت های آسیا را نیز از دست خواهند داد.

کوهی با اشاره به اینکه در دوره برگشت بازی های مقدماتی جام جهانی کار بسیار دشواری را مقابل تیم های ملی عراق و بحرین داریم افزود: چرا باید مسئولان ورزشی و فوتبالی کشور ما به این موضوع مهم و فوتبال کشور بی اهمیت هستند و هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد.

وی با بیان اینکه باخت تلخ تیم ملی فوتبال ایران به عراق در بازی های مقدماتی جام جهانی که کار صعود را به اما و اگرها کشاند موجب ناراحتی بسیاری از علاقمندان به فوتبال و الالخصوص ملت ایران شدند افزود:این باخت مقابل تیم ملی عراق با واکنش‌های متعدد و متنوع چهره‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی همراه شد و واکنش‌هایی که همگی به یک نام ختم می‌شد؛ کارلوس کی‌روش و یادآوری روزهای خوبی و پرصلابت تیم ملی فوتبال ایران که قدر آن روزهای تیم ملی ندانستیم.

پیشکسوت فوتبال و فعال سیاسی بیان کرد: در بازی گذشته با تیم ملی بحرین بی احترامی تماشاگران بحرینی را نسبت به پخش سرود ملی که با هیاهو و شعارهای مختلف همراه بود دیدیم و شنیدیم که امیدواریم مسئولان ذیربط به چنین حرکات ناخوش آیند در فوتبال رسمی رسیدگی و فدراسیون فوتبال آسیایی به این عمل ناشایست تماشاگران بحرینی واکنش و برخورد کنند.

کوهی با اشاره به اینکه این حرکت توهین امیز ددیشب در ورزشگاه کشور اردن در بازی بین ایران و عراق هنگام پخش سرود تیم ملی ایران نیز اتفاق افتاد افزود: این تحرکات در هنگام بازی فوتبال بسیار خطرناک است و بسیاری از افراد دنبال مخدوش کردن رابطه بین دو ملت نودوست و مسلمان ایران و عراق هستند.

وی با ابراز تاسف برای برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال که حتی در انتخاب کادر فنی فوتبال نیز عاجز مانده اند افزود:دیشب علاوه بر بازی ضعیف بازی کنان تیم ملی شاهد مدیریت ضعیف کادر فنی و مربی تیم ملی نیز بودیم که باید به سرعت ضعف های تیم ملی برای بازی های برگشت مقدماتی جام جهانی بررسی و برطرف شود.

این فعال سیاسی و پیشکسوت فوتبال اردبیل سه علت را موجب باخت دیشب بازی ایران و عراق دانست و افزود: کادر فنی، بازیکنان ضعیف و فدراسیون فوتبال علت اصلی باخت تیم ملی مقابل تیم بحرین و عراق بودند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد