سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83165
|
10:18 - 1398/08/25
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

آماده باش اکیپ‌های راهداری برای خدمت رسانی به مردم/ ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهداری ذخیره سازی شده است

آماده باش اکیپ‌های راهداری برای خدمت رسانی به مردم/ ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهداری ذخیره سازی شده است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی مستقر بوده و راهداران در آماده‌باش کامل جهت خدمات‌رسانی و برف‌روبی جاده‌ها به سر می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به آغاز فصل بارش برف در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی مستقر بوده و در آماده‌باش کامل جهت خدمات‌رسانی و برف‌روبی جاده‌ها به سر می‌برند.

وی افزود: هم اکنون کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد اما شاهد بارش خفیف برف در محورهای خلخال- اسالم و اردبیل- آستارا محدوده گردنه حیران هستیم.

رحمتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با آغاز بارش برف، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه الماس انجام و شب گذشته و صبح امروز تردد خودروهای عبوری از این گردنه با سهولت و بدون استفاده از زنجیر چرخ صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبارها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محورها ذخیره شده است، گفت: از مردم خواست قبل از سفر، خودروهای خود را به سیستم گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کرده، با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد