سرویس: اردبیل
کد خبر: 83176
|
16:39 - 1398/08/26
نسخه چاپی

مدیرکل ارشاد اردبیل خبرداد؛

برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره تئاتر استان در اردبیل

برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره تئاتر استان در اردبیل
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره تئاتر استان در اردبیل خبر داد و گفت: این جشنواره از 27 آبان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره تئاتر استان در اردبیل خبر داد و گفت: این جشنواره از روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۲۲ نمایش از شهرستان‌های مختلف استان برای شرکت در این جشنواره  به دبیرخانه اسال شده بود، گفت: فیلم این آثار برای هیأت داوران به نمایش درآمد و در نهایت ۹ نمایش  برای حضور در این جشنواره انتخاب شدند.

دبیر بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل با بیان اینکه این جشنواره، بزرگترین رویداد تئاتری است که به‌صورت استانی برگزار می‌شود،گفت: جشنواره تئاتر استانی اردبیل، محل عرضه و نمایش یک سال تلاش صادقانه هنرمندان و گروه‌های نمایشی شهرستان‌های استان است.

وی ادامه داد: نمایش‌های برگزیده بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل در تالارهای بیضای اردبیلی، شمس عطار اردبیلی و استاد نجف‌لو به روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد