سرویس: اردبیل
کد خبر: 83182
|
03:32 - 1398/08/27
نسخه چاپی

کتاب های «دیدار در سوسنگرد» و «سرداران نوجوان» در اردبیل رونمایی شدند

کتاب های «دیدار در سوسنگرد» و «سرداران نوجوان» در اردبیل رونمایی شدند
مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل از رونمایی دو کتاب دیدار در سوسنگرد و سرداران نوجوان با موضوع دفاع مقدس در اردبیل خبرداد و گفت: این کتاب ها در راستای انتقال ارزش های دفاع مقدس به رشته تحریر درامده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی واحد مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  شب دوشنبه در مراسم رونمایی از کتاب های دیدار در سوسنگرد و سرداران نوجوان که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد به اهمیت تدوین خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: کتاب دیدار در سوسنگرد تالیف سید سعید اطهر نیاری در واقع بیانگر نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در شکست حصر سوسنگرد است که در ادامه این کتاب به دیدار رزمندگان اردبیلی با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز پرداخت شده است.

وی افزود در این کتاب که به تبیین وقایع سوسنگرد پرداخت شده است  فرازهایی از خاطرات فرماندهان اردبیلی چون امیر ظهیرنژاد،  امیر سلیمان جاه، محمدی فر ، نقی زاده و جعفر خراسانی نیز بیان شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل گفت: در این کتاب برای اولین بار بصورت تخصصی به نقش مردم اردبیل در پشتیبانی از جبه ها به خصوص نقش بازاریان اردبیل در دوران دفاع مقدس توجه ویژه ای شده است.

واحد بابیان اینکه نقش ستاد جنگ های نامنظم در شکست حصر سوسنگرد از جایگاه ویژه ای برخوردار است،گفت: در این کتاب سعی شده تا نقش ارتش، سپاه، بسیج و جهاد سازندگی در شکست حصر سوسنگرد به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به معرفی کتاب سرداران نوجوان نیز پرداخت و گفت: این کتاب نیز که توسط یوسف  بدر زاده و سعید دست افشان دو نویسنده بسیجی اردبیل  به رشته تحریر درآمده است به معرفی  33 شهید 13 ساله استان اردبیل پرداخت شده است.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد