سرویس: اردبیل
کد خبر: 83204
|
17:19 - 1398/08/28
نسخه چاپی

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع)خبرداد؛

اجرای 800عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان اردبیل/ 35 طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی به بهره برداری می رسد

اجرای 800عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان اردبیل/ 35 طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی به بهره برداری می رسد
معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع) به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و با بیان اینکه بیش از 800 عنوان برنامه برای هفته بسیج پیش بینی شده است، گفت: بهره برداری از 35 پروژه بزرگ عمرانی اقتصاد مقاومتی در کنار تجلیل از برترین های جشنواره جهادگران علم و فناوری از جمله محوری ترین برنامه های هفته بسیج در استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی اصغر عباس زاده، معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در اردبیل برگزار شد به تشریح برنامه های این هفته مبارک پرداخت و گفت: در هفته بسیج که با شعار بسیج، ۴۰سال خدمت، جهاد و شهادت از 30 آبانماه آغاز می شود در مجموع بیش از 800 عنوان برنامه در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های محوری هفته بسیج پرداخت و گفت: اولین روز هفته مقدس بسیج که با شعار بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت با غبارروبی مزار شهدا به عنوان محوری‌ترین برنامه این روز برگزار می‌شود.

عباس زاده از روز جمعه به عنوان میعادگاه مومنین نام برد و گفت: دومین روز از هفته بسیج که به عنوان بسیج و اخلاق نام گذاری شده است میعاد صالحین با حضور پرشور جوانان در حلقه های صالحین در مصلی اردبیل و شهرستان ها برگزار خواهد شد 

وی از همایش پیاده روی  و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه های دومین روز از هفته بسیج نام برد و گفت: همواره اتحاد و انسجام بسیجیان در همه عرصه های انقلاب مثال زدنی است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه تجلیل از بسیجیان نمونه در عرصه علم و فناوری محوری ترین برنامه  سومین روز از هفته بسیج است، گفت: در این تجلیل که  در قالب جشنواره جهادگران علم و فناوری برگزار خواهد شد مقامات استانی از جمله آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) حضور خواهند داشت.

وی افزود: بازدید از کارنجات فعال اردبیل در قالب طرح ایران یار نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

عباس زاده به برنامه های روز چهارم هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: این روز که به نام سبک زندگی ایرانی و اسلامی نامگذاری شده است،120 عنوان نشست فرهنگی و بصیرتی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اردبیل  و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری نشست های سیاسی در پنجمین روز از هفته بسیج در سراسر استان خبرداد و گفت:یادواره بزرگ 36هزار شهید دانش آموز از جمله برنامه های هفته بسیج در این روز است.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ و عاشورایی بسیجیان در استان اردبیل خبرداد و گفت: این حضور حماسی در 19 نقطه استان اردبیل همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

عباس زاده در پایان سخنان خود به تشریح برنامه های هفتمین روز از هفته بسیج پرداخت و گفت: بهره برداری از 35 طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم محوری ترین برنامه آخرین روز از هفته بسیج در سال 98 است.

وی افزود: برگزاری محافل قرآنی و تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله برنامه های خرین روز از گرامیداشت هفته بسیج در سال 98 است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع) اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های این هفته مقدس، گوشه‌ای از ایثار و فداکاری‌های شجره طیبه بسیج و این یادگار ارزشمند امام راحل(ره) در جامعه تبیین شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد