کد خبر: 83217
|
15:11 - 1398/08/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل؛

لبیک یا حسین مردم اردبیل، بیانگر اوج بصیرت آنها در شرایط فتنه است

لبیک یا حسین مردم اردبیل، بیانگر اوج بصیرت آنها در شرایط فتنه است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه همه مردم اردبیل در این ایام، ندای لبیک یا حسین خود در تاسوعا و عاشورا را در شرایط فتنه نشان دادند، گفت: ملت ایران نشان دادند که در شرایط سخت اقتصادی فرزندان رمضان و در شرایط سخت دفاعی فرزندان عاشورا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در اجتماع عظیم حسینیان اردبیل در محکومیت فتنه و اختششات اخیر ضمن قدردانی از مردم اردبیل گفت: برخود وظیفه می دانم با تمام وجود از صبر انقلابی و  بصیرت حسینی  مردم استان اردبیل تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه همه مردم اردبیل ندای لبیک یا حسین تاسوعا و عاشورا را در شرایط فتنه نشان دادند، گفت: این اوج بصیرت مردم اردبیل است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به پیام راهپیمایی امروز مردم ایران اشاره کرد و گفت: پیام ما به دشمنان فرامرزی استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا، اسرائیل ، عربستان سعودی به ویژه منافقان کوردل و شکست خورده این است که همانگونه که 40 سال در شرایط فراز و نشیب، در دوران دفاع قدس و در سختی های تحریم، مقاومت کردیم در شرایط سخت اقتصادی خود مقاومت خود را تکمیل تر خواهیم کرد چراکه در شرایط سخت اقتصادی ما فرزندان رمضان هستیم و  اگر شرایط سخت دفاعی نیز دوباره پیش آید  ما فرزندان عاشورا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تا اخرین نفس به این نظام جان می بازیم و از نظاممان دفاع می کنیم، گفت: به برکت مردم با اخلاصی که همیشه در پشت نظام هستند سربازی صادقانه به مقام عظمای ولایت هستیم.

بابازاده در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت ایثار و فداکاری های بزرگ قهرمانان دفاع مقدس شهیدان باکری ها و عباس بابایی خاطرنشان کرد: شهدا جان دادند تا ما پابرجا بمانیم و ما به عنوان یک سرباز از همه عموم مردم اردبیل تشکر می کنیم و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بار دیگر در امتحان جان دادن در کنار مردم قبول  و سرافراز شویم.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد