کد خبر: 83230
|
19:23 - 1398/08/30
نسخه چاپی

جشن سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش در اردبیل+ تصویر

جشن سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش در اردبیل+ تصویر
جمعی از جوانان اردبیل همزمان با سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش با حضور در مزار شهدای مدافع حرم اردبیل، ضمن بزگداشت این روز مهم ، با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عصر امروز جمعی از دانشجویان و جوانان اردبیل همزمان با سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و گرامیداشت هفته بسیج با حضور در آرامستان غریبان اردبیل ضمن غبارروبی مزار شهیدان هاشم دهقانی نیا و علی آقایی از شهدای مدافع حرم اردبیل و گرامیداشت این روز مهم با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

سجاد گلی از دانشجومعلمان اردبیل در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهدا الگوی بسیجیان در پیروی از ولایت فقیه هستند، گفت: کشور ما امروز هرچه دارد در سایه جانفشانی شهدا است.

وی به اختشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام هرچند وقت یکبار با استفاده از فرصت بوجود آمده در کشور توطئه افکنی می کند تا بتوانند آرامش مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی را به هم بزند اما غافل از این نکته هستند که مردم ایران اسلامی هر لحظه اماده جانفشانی در راه انقلاب و وطن هستند.

حسین مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل نیز در این مراسم به تبیین ویژگی های شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: تقارن سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش با هفته بسیج نوید پیروزی نهایی جبهه حق بر باطل را در آینده نزدیک می دهد.

عطر افشانی مزار شهدا، قرائت زیارت عاشورا و پخش سرود های انقلابی و بسیجی به همراه پخش نقل و شیرینی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد