سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83262
|
17:32 - 1398/09/02
نسخه چاپی

راهداران استان اردبیل نمره قبولی از معاون وزیر راه گرفتند

راهداران استان اردبیل نمره قبولی از معاون وزیر  راه گرفتند
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور حضور اکیپ‌های راهداری استان اردبیل در محور‌های مواصلاتی را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،عبدالهاشم حسن نیا در بازدید سرزده از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل با حضور در محور اردبیل به آستارا استقرار اکیپ‌های راهداری استان اردبیل برای خدمات رسانی به مسافران و آمادگی آن‌ها برای برفروبی جاده‌ها را مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزود: همه راهداران وظیفه دارند با تلاش شبانه روزی خود به مسافران و مردم در محور‌های مواصلاتی خدمات رسانی کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: انجام پروژه‌های مختلفی، چون ایجاد پاسگاه‌های پلیس راه، هوشمند سازی جاده ها، ایجاد و احداث زیرساخت‌های پایانه مرزی بیله سوار، خط کشی، آسفالت، ایجاد روشنایی و اجرای موفقیت آمیز طرح ملی ابرار در استان اردبیل را از جمله اقدامات و برنامه‌های سازمان راهداری است.

حسن نیا در این بازدید از راهدارخانه حیران و پاسگاه‌های پلیس راه اردبیل – آستارا بازدید و برحضور به موقع اکیپ‌های راهداری و ارائه خدمات لازم به مترددین در این جاده‌ها تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ میلیون کالا جابجا شده است افزود: ۷۲ میلیون تردد در هفت ماهه نخست امسال در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

علی رحمتی گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان اردبیل اکیپ‌های راهداری در کلیه محورها، راهدارخانه‌ها و گردنه‌های برف گیر استان حضور فعال دارند و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد