سرویس: اقتصادی
کد خبر: 83266
|
08:30 - 1398/09/03
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبرداد:

کمک 166 میلیاردی کمیته امداد اردبیل به مددجویان

  کمک 166 میلیاردی کمیته امداد اردبیل به مددجویان
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال‌جاری برای رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و مرزنشین هزینه شده است،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حسین دشتی شامگاه دیروز در کارگروه مددکاران کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: بیش از ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال‌جاری برای رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و مرزنشین هزینه شده است.

وی افزود: با پرداخت این هزینه ها در قالب خدمات معیشتی، تأمین لوازم ضروری زندگی، درمانی و دارویی، مسکن، جهیزیه و سایر نیازهای اساسی مددجویان ساکن در مناطق محروم تلاش کرده‌ایم بخشی از مشکلات آنها را رفع کنیم.

دشتی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار خانوار تحت حمایت در قالب ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر در مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل سکونت دارند،گفت: بر اساس سیستم نیازسنجی کمیته امداد تمامی نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم استان اردبیل برآورد شده که طبق آن به مددجویان خدمات‌رسانی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ روستای استان اردبیل دارای ضریب محرومیت است، افزود: اهتمام بسیار مناسبی در سطح استان اردبیل به منظور ریشه‌کنی فقر و تلاش برای توسعه و پیشرفت در مناطق محروم وجود دارد کهبرگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق محروم استان اردبیل است.

دشتی در ادامه تصریح کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار نیازمند ساکن در مناطق محروم استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد