سرویس: اجتماعی
کد خبر: 83269
|
10:59 - 1398/09/03
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبرداد؛

ذخیره بیش از 17 هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه های استان اردبیل

ذخیره بیش از 17 هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه های استان اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی رحمتی صبح امروز در بازدید از محورهای موصلاتی استان اظهار داشت:با وجود برودت هوا و بارش خفیف برف در محور‌های اردبیل - آستارا گردنه حیران، اردبیل- نیر و سراب گردنه صائین، محور خلخال به اسالم، و ابتدای جاده اردبیل به سرچم تمامی محور‌ها باز و تردد درجریان است.

وی افزود: با آغاز بارش برف عملیات برف روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه ها انجام و تردد خودرو‌های عبوری از جاده ها با سهولت و بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی، آماده باش کامل راهداران جهت خدمات رسانی و برف روبی جاده‌ها را عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از رانندگان و مسافران خواست قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد