سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 83273
|
19:03 - 1398/09/03
نسخه چاپی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

از موفقیت های بسیج در عرصه فضای مجازی رضایت داریم/ حضور بسیجیان در فضای مجازی خودجوش است+فیلم

از موفقیت های بسیج در عرصه فضای مجازی رضایت داریم/ حضور بسیجیان در فضای مجازی خودجوش است+فیلم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص موفقیت های بسیج در عرصه فضای مجازی همچنین گفت: موفقیت های بسیار خوبی از سوی بسیج در عرصه فضای مجازی به دست آمده است و این موفقیت ها قابل اندازه گیری بوده و از آنها رضایت داریم و امیدواریم که این موفقیت ها روز به روز بیشتر و بهتر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حضور بسیج در عرصه فضای مجازی و لزوم این حضور اظهار داشت: در ابتدا باید بسیج را خوب بشناسیم؛ بسیج یک شبکه مردمی و تشکیلات دولتی نیست و بنای آن را مردم نهاده اند و به معنایی که برخی تصور می کنند تشکل حکومتی نیست.

وی با بیان اینکه بسیج به شکلی نیست که از جایی مشخص یک دستور مشخص بگیرد و یک کاری انجام بدهد یادآوری کرد: وقتی میلیون ها نفر جوانان انقلابی عضو بسیج هستند بسیاری از آنها جوانان تحصیل کرده و با انگیزه های انقلابی در جامعه هستند که به دنبال احساس تهدید در هر عرصه ای، وارد آن عرصه می شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: این جوانان در عرصه های خطر با قدرت وارد شده و از انقلاب اسلامی دفاع می کنند؛ وقتی این جوانان دیده اند که دشمن از طریق فضای مجازی مردم را هدف قرار داده و مشغول فعالیت است، وارد این فضا می شوند.

سلیمانی همچنین گفت: فضای مجازی هم مستثنی از این مساله نیست و امروز بسیجیان مشاهده می کنند که در این فضا به عقاید آنها حمله شده و برای تضعیف بنیان های جامعه و خانواده در این عرصه فعالیت هایی صورت می گیرد، به همین جهت بسیجیان به صورت خودجوش وارد این عرصه شده اند تا بر اساس مطالبات مردم و جوانان به تولید محتوا بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه حضور بسیج در فضای مجازی مردمی است خاطرنشان کرد: وقتی مردم ما در عرصه مجازی فعال هستند طبیعی است بسیج هم که نیروهای مردمی بوده در این عرصه فعایت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص موفقیت های بسیج در عرصه فضای مجازی همچنین گفت: موفقیت های بسیار خوبی از سوی بسیج در عرصه فضای مجازی به دست آمده است و این موفقیت ها قابل اندازه گیری بوده و از آنها رضایت داریم و .

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد