سرویس: اقتصادی
کد خبر: 83284
|
11:21 - 1398/09/04
نسخه چاپی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

لزوم اطلاع رسانی نحوه کنترل قیمت ها در استان اردبیل /علل افزایش قیمت بنزین شفاف سازی شود

لزوم اطلاع رسانی نحوه کنترل قیمت ها در استان اردبیل /علل افزایش قیمت بنزین شفاف سازی شود
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نحوه کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار باید لحظه به لحظه برای مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بهروز ندایی صبح امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی اظهار داشت: تمامی دستگاه های مرتبط با بازار ، وسایل نقلیه و اقلام مورد نیاز مردم باید اطلاع رسانی های لازم را در خصوص کنترل قیمت ها از طریق رسانه های مکتوب ، مجازی و صدا و سیما انجام دهند.
وی افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان نیز باید شفافیت های لازم در خصوص ضرورت افزایش قیمت بنزین و همچنین نحوه واریز یارانه های معیشتی عملیاتی شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مسوولان مربوطه حوزه واریز یارانه های نقدی و معیشتی نیز باید برای راهنمایی افرادی که یارانه دریافت نکرده اند ، اقدامات اطلاع رسانی از وضعیت خانوارها را انجام دهند.
معاون استاندار اردبیل افزود: کد های دستوری آگاهی از وضعیت دریافت یارانه های نقدی مشخص شده که لازم است این کد دستوری اطلاع رسانی شود تا خانوارها از وضعیت دریافت یارانه نقدی خود مطلع شوند.
در این جلسه مدیران دستگاه های مربوطه اقدامات انجام گرفته در خصوص اطلاع رسانی ازوضعیت بازار و کنترل قیمت ها را بیان کردند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد