سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 83287
|
12:18 - 1398/09/04
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

ضرورت حفظ منزلت ایثارگران/ بصیرت بسیجیان بهترین نمونه الگوی اخلاق اسلامی در جامعه است

ضرورت حفظ منزلت ایثارگران/ بصیرت بسیجیان بهترین نمونه الگوی اخلاق اسلامی در جامعه است
سردار بابازاده گفت: استقامت، پایداری و بصیرت بسیجیان دلاور بهترین نمونه در ارائه الگوی اخلاق معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در دیدار از رزمنده بسیجی سید علی مجیدی اظهار داشت: رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس حماسه‌ساز شدند و وجود رزمندگان اسلام در کنار جوانان و استفاده از خاطرات و تجربیات دوران دفاع مقدس موجب افتخار و عزت کشور است.

وی با بیان اینکه توجه به منزلت و جایگاه والای ایثارگران از ضروریات مهم کشور است، افزود: سربازان ولایت در ۸ سال جنگ تحمیلی در اوج قربت و مظلومیت از ایران پهناور اسلامی صیانت کرده و در مقابل ارتش‌های قدرتمند جهان با جان و دل ایستادگی کردند و می‌بایست بهمورد توجه قرار گیرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: استقامت، پایداری و بصیرت بسیجیان دلاور بهترین نمونه در ارائه الگوی اخلاق معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه است.

سردار بابازاده تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران موفقیت های پرافتخار خود را مدیون مردان با عزت و حسینی می داند که خود را از علمداران بیرق عشق و معرفت بسیجیان مخلص پیرو ولایت دانسته و با استمداد از خداوند متعال و ائمه اطهار با قدرت و  پایداری تمام در جهت حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد