سرویس: اردبیل
کد خبر: 83295
|
07:41 - 1398/09/05
نسخه چاپی

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن اردبیل:

هسته های مطالبه گری در اردبیل راه اندازی می شود

هسته های مطالبه گری در اردبیل راه اندازی می شود
دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن اردبیل از راه اندازی هسته های مطالبه گری در دانشگاه های اردبیل خبرداد و گفت: استحصاء و پیگیری حل مشکلات شهرستان و استان از جمله اهداف راه اندازی این هسته ها است.

سجاد گلی دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن  بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از راه اندازی هسته های مطالبه گری در دانشگاه های اردبیل خبداد و گفت: تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان، تقویت روحیه مسئولیت پذیری در جوانان، شناسایی مشکلات در دانشگاه، شهرستان و استان و پیگیری برای حل آنها از جمله اهداف راه اندازی هسته های مطالبه گری در دانشگاه های استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه مطالبه گری از جمله رسالت های دانشجویان است، گفت: اگر این توان بالقوه در جوانان بالفعل شود، علاوه براینکه منجر به ایجاد شادابی در جوانان می شود، روحیه نقدپذیری، احساس مسئولیت و خلاقیت و ابتکار جوانان را نیز شکوفاتر می کند.

گلی در ادامه سخنان خود به مشکلات موجود در شهرستان ها و استان ها اشاره کرد و گفت: می توان با تشکیل کارگروه ها و نشست های  تخصصی با حضور مسئولان مربوطه و کارشناسان امر، مشکلات اصلی در شهرستان و استان در حوزه های مختلف ساختاری، تشکیلاتی و پژوهشی در کنار مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی را بررسی و برای برطرف کردن آنها چاره اندیشی کرد.

وی گفتگان سازی در سطوح دانشگاهی و شهرستانی را از جمله اهداف هسته های مطالبه گری بسیج دانشجویی نام برد و گفت: گفتمان سازی امروز حلقه مفقوده سیستم اداره کشور است.

دبیر قرارگاه احمدی روشن اردبیل شناسایی و تقویت افراد دغدغه مند، پیگیر و نخبه  جهت آماده سازی برای برخورد با مسائل کلان در مقام مسئولین آینده کشور را از دیگر اهداف مد نظر هسته های مطالبه برشمرد و گفت:ایجاد هسته های تحقیقاتی جهت حل مسائل مختلف می تواند در این زمینه راه گشا شود.

گلی در پایان سخنان خود توانایی های جریان دانشجویی در حل مشکلات کشور را یادآور شد و گفت: هسته های مطالبه گری در واقع به دنبال کانالیزه کردن جریان دانشجویی و هدایت این ظرفیت بزرگ در راستای مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد