سرویس: اقتصادی
کد خبر: 83296
|
11:59 - 1398/09/05
نسخه چاپی

انتقاد رئیس کل دادگستری استان اردبیل از پروژه نیمه کاره پل قدس

انتقاد رئیس کل دادگستری استان اردبیل از پروژه  نیمه کاره پل قدس
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با انتقاد از طرح های نیمه کاره در سطح شهر به ویژه پروژه پل قدس اردبیل گفت: پروژه های نیمه کاره در سطح شهر علاوه بر اینکه سیمای شهر را مخدوش می نمایند موجب بروز بسیاری از مشکلات در سطح شهر شده و نارضایتی مردم را رقم می زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر عتباتی صبح امروز  در اعضای شورای شهر اردبیل با تبریک هفته بسیج از حضور باشکوه مردم استان در حمایت از تصمیمات روسای سه قوه و محکوم نمودن اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.
وی با اشاره به رسالت ها و وظایف شهرداری و شورای اسلامی شهر در ارایه خدمات شهری به مردم افزود: باید در سیاست گذاری، نظارت و اجرای مصوبات، اعضای شورای شهر به صورت دقیق پیگیر موضوع باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:توسعه شهری باید متوازن و از تعادل منطقی برخوردار باشد لذا مناطق کم برخوردار شهری باید در اولویت ارایه خدمات شهری قرار گیرد تا از ایجاد هرگونه تبعیض در جامعه جلوگیری شود.

عتباتیبا انتقاد از طرح های نیمه کاره در سطح شهر به ویژه پروژه پل قدس اردبیل اظهار داشت: پروژه های نیمه کاره در سطح شهر علاوه بر اینکه سیمای شهر را مخدوش می نمایند موجب بروز بسیاری از مشکلات در سطح شهر شده و نارضایتی مردم را رقم می زنند.

وی افزود:شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل باید با استفاده از ظرفیت های موجود، تمام توان خود را برای ارایه خدمات رسانی مطلوب به مردم و اتمام پروژه های نیمه کاره در سطح شهر به کار گیرند.

رئیس تشکیلات قضایی استان با اشاره به سیاست های راهبردی قوه قضائیه در حمایت از اقدامات قانونی دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان گفت: دستگاه قضایی استان نیز در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه ضمن حمایت از عملکرد های قانونی این نهادها با هرگونه فساد طبق قانون به شدت برخورد می کند.

در این دیدار پوستی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد های این شورا ارایه نمود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد