سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83304
|
20:09 - 1398/09/05
نسخه چاپی

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان اردبیل خبرداد؛

تولید نماهنگ «چهل سال بسیج» در اردبیل +فیلم

تولید نماهنگ «چهل سال بسیج» در اردبیل +فیلم
مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان اردبیل از تولید نماهنگ «چهل سال بسیج» در اردبیل خبرداد و گفت: این نماهنگ به منظور نشان دادن قدرت و صلابت بسیج در همه ابعاد انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته تولید شده است.

جعفر زین العابدین مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از تولید نماهنگ «چهل سال بسیج» همزمان با چهلمین سال تاسیس بسیج مستضعفین توسط هنرمندان اردبیلی خبرداد و گفت: این نماهنگ با هدف نشان دادن قدرت و صلابت بسیج در همه ابعاد انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته به دو زبان فارسی و آذری تولید شد.

زین العابدین با محکوم کردن اختشاشات اخیر گفت: اقتدار بسیج که نهادی مردی و برخواسته از قلب انقلاب است در 40 سال گذشته  زبانزد خاص و عام است به طوریکه توانسته است در کنار خنثی کردن توطئه های استکبار در جبهه های جنگ سخت و نرم، با محقق کردن آرمان های انقلاب اسلامی در داخل امید آفرین و برای دشمنان اسلام در سراسر جهان بیم آفرین شود.

وی با بیان اینکه بسیج امروز الگوی کشورها در اقصی نقاط جهان برای مبارزه با ظلم و بیداد است، گفت: امروز با شکست داعش به عنوان هیمنه جبهه استکبار در برابر جبهه مقاومت، محبوبیت و اقتدار بسیج در اقصی نقاط جهان بیشتر شده و در کشورهای منطقه هر جا در برابر استکبار به خصوص امریکا مقاومتی شکل گرفته است آنها انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرارداده اند.

زین العابدین به تبیین نقش بسیج در 40 سال گذشته پرداخت و گفت: همانطور که همگان می دانند بسیج بدون ادعا و تمنا در همه عرصه ها حاضر شده و در مواقعی که بر اثر سهل انگاری و یا بی توجی مسئولین، کشور دچار آسیب و یا مورد هجمه قرار گرفته با سپر کردن سینه خود، هزینه های لازم را پرداخته و انقلاب اسلامی را تا رسیدن به هدف نهایی بیمه کرده است.

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت به هنر اشاره کرد و گفت: انجمن موسیقی بسیج هنرمندان همزمان با چهلمین سال تاسیس بسیج مستضعفین با تولید اثر فاخر به دوزبان فارسی و آذری قدم هر چند ناچیز و کوچکی جهت نشان دادن عظمت بسیج و جایگاه این نهاد مردمی به زبان هنر برداشت.

وی به معرفی عوامل تولید نماهنگ چهل سال بسیج پرداخت و گفت: ابراهیم جوادی به عنوان خواننده، عباس جوادی اهنگساز و تنظیم، محمد سلامی، قاسم جوادی و علیرضا جوادی به عنوان نوازندگان و بهروز کیشی زاده به عنوان شاعر در تولید این اثر هنری ایفای نقش کردند.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد