سرویس: اردبیل
کد خبر: 83310
|
17:22 - 1398/09/06
نسخه چاپی

مسئول مجمع قشر بسیج هنرمندان اردبیل؛

هنرمندان متعهد، خط نگهداران عرصه های فرهنگی هستند

هنرمندان متعهد، خط نگهداران  عرصه های فرهنگی هستند
مسئول مجمع قشر بسیج هنرمندان اردبیل به تبیین نقش هنرمندان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:هنرمندان در واقع خط نگهداران عرصه های فرهنگی هستند.

جاوید رخشانی رئیس مجمع قشر بسیج هنرمندان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به تبیین جایگاه و اهمیت بسیج در جامعه پرداخت و گفت: از همان سال های ابتدایی شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی و دست نشانده های انها با طرح انواع توطئه ها و هجمه ها در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کوشیدند تا در مسیر رشد و تعالی انقلاب مانع تراشی کنند.

وی  سازماندهی ترورهای شخصیت های تاثیر گذار در جامعه را یادآور شد و گفت: تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی و بلافاصله تحریم های ناجوانمردانه از سوی دشمنان و امروز هم درصدد هستند تا با راه اندازی اختشاشات خیابانی ایران را به زانو در آورند امام غافل این نکته هستند که امام راحل با تشکیل بسیج که بر خواسته از دل مردم است، انقلاب را تا ابد تاریخ بیمه کرده است.

رخشانی گفت: بسیج در فراز و فرودهای نظام با شور و شعوری نشات گرفته از اسلام ناب محمدی در صحنه حاضر بوده و مدافع آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی بوده است.

وی یکی از حوزه های بسیار مهم و موثر فعالیت های بسیج را حوزه فرهنگی و هنری نام برد و گفت:هنرمندان بسیجی قطع به یقین نقش ماندگاری در تعالی فرهنگ و هنر دینی با تاسی از مکتب علوی و عاشورایی در مقابله با هجمه های غرب دارند.

رئیس مجمع قشر بسیج هنرمندان اردبیل  با بیان اینکه هنرمند بسیجی، انقلابی و متعهد در عرصه تولید اندیشه می تواند در قالب آثار هنری با دشمنان کینه توز نظام جمهورس اسلامی ایران مقابله کند، گفت: هنرمندان متعهد  ثابت کرده اند که بسیجی دل در گرو  اعتقادات دینی داشته و خود را سرباز جان برکف ولایت می داند.

وی افزود به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قدم نهادن در وادی هنر متعهد، انقلابی و دینی مستلزم تلاش و کوشش آگانه و زخم خوردن در میادین است که خوشبختانه هنرمندان بسیجی اردبیل این مهم را به نحو مطلوب به سرانحام رسانده اند.

رخشانی با بیان اینکه  هنرمندان بسیحی، افسران جنگ نرم هستند، گفت: این هنرمندان در واقع خط نگهداران عرصه های فرهنگی هستند که حضورشان سبب حراست و تعالی از آرمان های اسلام و انقلاب می شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد