سرویس: اردبیل
کد خبر: 83317
|
09:42 - 1398/09/07
نسخه چاپی

گزارش؛

مراسم 38 امین سالگرد شهادت حجت الاسلام پیرزاده در اردبیل+ فیلم

مراسم 38 امین سالگرد شهادت حجت الاسلام پیرزاده در اردبیل+ فیلم
مراسم 38 امین سالگرد شهادت سردار شهید حجت الاسلام ابوالفضل پیرزاده از مبارزان انقلابی و فرماندهان دوران دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مراسم 38 امین سالگرد شهادت سردار شهید حجت الاسلام ابوالفضل پیرزاده از مبارزان انقلابی و فرماندهان دوران دفاع مقدس که به دست جریان نفاق در سال 60 به درجه رفیع شهادت رسیده بود شب پنجشنبه با حضور همرزمان و اقشار مختلف مردم در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام جوادی از همرزمان شهید پیرزاده در این مراسم معنوی به تبیین سجایای اخلاقی این شهید والامقام پرداخت و گفت: صداقت، راستگویی، اخلاق حسنه از ویژگی های بارز این شهید بود.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین اهمیت انتقال ارزش های انقلاب به نشل جوان پرداخت و گفت: دشمنان اسلام امروز درصدد هستند تا با آدرس دهی غلط به جوانان، آنها را از ادامه مسیر منحرف کنند بنابراین بازماندگان انقلاب و دفاع مقدس رسالت سنگینی در این خصوص بر عهده دارند.

ابولفضل پیرزاده فرزند شهید نیز در ادامه این برنامه ضمن بیان خاطراتی از پدر شهیدش به بازخوانی جریان نفاق پرداخت و گفت: همه وظیفه دارند تا با رصد کردن لحظه ای جریان نفاق از نفوذ ایادی کفر و الحاد به ارکان نظام و ادارات و نهادهای دولتی جلوگیری کنند.

جواد صبور از همرزمان شهید پیرزاده و از فرماندهان دوران دفاهع مقدس در ادامه این برنامه به مرور خاطرات خوذ از شهید پرداخت و گفت: خلوص و ایمان پیرزاده مثال زدنی بود و محافظه کاری که امروز بلای مبارزین انقلابی است در وی راه نداشت.

وی با بیان اینکه شهید پیرزاده  غائله های بسیاری را در دوران کوتاه مدت حضور خود در کسوت دادیاری دادگاه انقلاب خنثی کرد، گفت:شهید پیرزاده با حضور در کشت و صنعت مغان، بحران بوجود آمده در آن سال را خاباند و مانع غارت اموال مردم شد.

سخنرانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، خاطره گویی،  پخش نماهنگ اقتدار بسیج، پخش مستند زندگی نامه سردار شهید ابوالفضل پیرزاده  و مداحی حماسی میثم افتخاری از جمله برنامه های 38 امین سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید حجت الاسلام ابوالفضل پیرزاده در اردبیل بود.

شهید ابوالفضل پیرزادهدر سال 1334 در اردبیل متولد شد و پس از تحصیلات دبیرستانی،به قم رفت تادر حوزه علمیه این شهر به تحصیل ادامه دهد.

این مبارز انقلابی در سال 1360 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و در تاریخ 8/ 9/ 1360 به دست منافقین کور دل ،حین خروج از مدرسه ترور و به شهادت رسید.

انتهای پیام/ج

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد