سرویس: گردشگری
کد خبر: 83331
|
13:10 - 1398/09/09
نسخه چاپی

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل:

گردشگری اردبیل در مسیر توسعه قرار گرفته است

 گردشگری اردبیل در مسیر توسعه قرار گرفته است
معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری استان، گفت: گردشگری اردبیل به نحو احسن در مسیر توسعه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فرزاد قلندری ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه های گردشگری اردبیل اظهار داشت:  در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و سرمایه گذاری اقدامات قابل توجه و قابل تقدیری در استان اردبیل آغاز شده است.

وی افزود: استانداری اردبیل حمایت از پروژه های عمرانی از جمله در حوزه گردشگری را وظیفه خود می داند و به ویژه از پروژه های سرمایه گذاری حمایت می شود.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با تاکید به اینکه در سفر ریاست جمهور اعتبارات درخواستی دستگاه های اجرایی از جمله میراث فرهنگی پیگیری می شود، گفت:  توسعه استان در تمامی حوزه ها از جمله گردشگری مورد تاکید است.

در این مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز با اشاره به فرابخشی بودن گردشگری گفت: لازم است تمامی نهادها از جمله استانداری حامی ما در اجرای طرح ها باشند و حمایت استانداری موجب دلگرمی است.

نادر فلاحی تصریح کرد: با توجه به اینکه تامین اعتبار پروژه های گردشگری تکلیف فرمانداری ها است، افزود: انتظار می رود با همکاری استانداری، دهیاران، شهرداری ها و فرمانداران در توسعه گردشگری استان مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2023 ،تصریح کرد: انتظار می رود در ساماندهی بافت تاریخی شهرها، نهادهای اجرایی یاریگر  میراث فرهنگی باشند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد