سرویس: اجتماعی
کد خبر: 83339
|
12:23 - 1398/09/10
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل در اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس مطرح کرد؛

آغاز ثبت نام از داوطلبین مجلس یازدهم در فرمانداری اردبیل/ 346 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه فعالیت خواهند کرد

آغاز ثبت نام از داوطلبین مجلس یازدهم در فرمانداری اردبیل/ 346 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه فعالیت خواهند کرد
فرماندار اردبیل در حاشیه اولین روز ثبت نام از داوطلبین مجلس یازدهم گفت: فرمانداری اردبیل از صبح امروز ثبت نام از داوطلبین مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اربیل، نیر، نمین وسرعین را آغاز کرده است.

مسعود امامی یگانه ظهر امروز در حاشیه اولین روز ثبت نام از داوطلبین مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: فرمانداری اردبیل بعنوان مرکز حوزه انتخابیه اردبیل، نیر ، نمین و سرعین از صبح امروز ثبت نام از داوطبین مجلس یازدهم را آغاز کرده است.

وی افزود: در اولین روز ثبت نام که از ساعت هشت صبح با اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور آغاز شده است، سه نفر در حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند.

فرماندار اردبیل به مهلت یک هفته ای برای ثبت نام اشاره کرد و گفت: مهلت ثبت نام از امروز (10 آذر) آغاز و تا 16 آذر ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبین می توانند در این بازه زمانی از ساعت هشت صبح تا 18 عصر با حضور در محل فرماندار اقدام به ثبت نمایند.

امامی یگانه تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 346 شعبه اخذ رای فعال خواهند بود که از این تعداد 299 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار با 6500 نفر عوامل اجرایی در روز دوم اسفند ماه فعالیت خواهند کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به فرمانداری‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام نمایند.

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد