سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83359
|
11:32 - 1398/09/12
نسخه چاپی

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل:

مراکز درمانی استان اردبیل 3.5 برابر افزایش می یابد

مراکز درمانی استان اردبیل 3.5 برابر افزایش می یابد
مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل گفت:افتتاح و بهره برداری از این طرح های عمرانی و خدماتی فضای فیزیکی مراکز درمانی استان تا 3/5 برابر افزایش یافته و زیر ساخت های درمانی نیز ارتقاء می یاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قادر برجی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  بالغ بر 710 میلیارد ریال برای انجام پروژه های عمرانی در بیمارستان سبلان اردبیل و ارس پارس آباد اعتبار د نظر گرفه شده است.

وی افزود:  بخش اعظم این پروژه ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و با افتتاح و بهره برداری از این طرح های عمرانی و خدماتی فضای فیزیکی مراکز درمانی استان تا 3/5 برابر افزایش یافته و زیر ساخت های درمانی نیز ارتقاء می یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل با اشاره به اینکه بیش از 70 میلیارد ریال برای تجهیزات پزشکی در سالجاری هزینه شده است، گفت: دستگاه های سنگ شکن، سی تی اسکن، ماموگرافی و دستگاه پانورکس دیجیتال دندان از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه ها برای ارائه خدمات به بیمه شدگان است.

برجی با بیان اینکه استقرار نظام ارجاع در مراکز ملکی سازمان برای سهولت خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر مراجعه کنندگان صورت می پذیرد، تصری کرد: در طرح ارجاع بیماران و خدمات الکترونیکی پیشگام هستیم و مشکل مراجعه حضوری اخذ نوبت را مرتفع کردیم.

وی افزود: چنانچه در درمانگاه عمومی، بیماری تشخیص داده شود که به متخصص مراجعه کند از طریق سیستم ارجاع و بدون نوبت قبلی توسط پزشک عمومی این کار انجام می پذیرد.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد