سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83360
|
11:36 - 1398/09/12
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است

 تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی رحمتی صبح امروز در بازدید از محور اردبیل نیر اظهار داشت:هم اکنون شاهد بارش برف در محور‌های اردبیل - آستارا گردنه حیران، سه راهی سرعین،نیر سراب محدوده گردنه صائین، محور خلخال به اسالم گردنه الماس، و محور سرچم محدوده کجل هستیم.
وی افزود: با آغاز بارش برف عملیات برف روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه ها انجام شده از مترددین جاده ها خواست باتوجه به شرایط جوی استان به ویژه در گردنه های برف گیر وسایل و تجیهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی، آماده باش کامل راهداران جهت خدمات رسانی و برف روبی جاده‌ها را عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.
 
رحمتی از رانندگان و مسافران خواست قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد