سرویس: اقتصادی
کد خبر: 83377
|
10:21 - 1398/09/14
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس :

منطقه آزاد یا همه یا هیچ/خدا این دولت را شرمنده کند

منطقه آزاد یا همه یا هیچ/خدا این دولت را شرمنده کند
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس با اشاره به وضعیت معیشتی مردم گفت:خدا این دولت را شرمنده کند که ما را شرمنده مردم کرد.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:به اعتقاد بنده اولین، اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه یک نماینده، حفظ شان و جایگاه مجلس و وکالت مردم است و می‌دانم که دشوارترین مسئولیت یک نماینده هم است.

وی افزود:در مقاطع مختلف دغدغه های اقشار مختلف مردم گرانقدر را به مسئولین و دولت، از رئیس جمهور و وزیرش گرفته تا مدیران استانی رساندم. آن هم نه در گوشی و با ترس و لرز، بلکه با فریاد بلند! چرا که معتقدم مجلس خانه ملت است نه خانه دولت!

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس گفت:حرف و حدیثهایی در خصوص رد منطقه آزاد از سوی شورای نگهبان مطرح است. تلاش می‌کنیم رفع شود اما اگر به هر دلیلی نشد به وعده چهار سال پیش خود عمل خواهم کرد ؛ اگر قرار است اردبیل از منطقه آزاد برخوردار نباشد همه مناطق آزاد کشورباید جمع شود!چرا که جلوی ضرر را از هر کجا بگیری منفعت است!

وی با اشاره به احیای پروژه راه آهن اردبیل در طول 4 سال پس از 15 سال، تصریح کرد: این پروژه با مشکل کمبود اعتبار مواجه بود اما توانستیم میزان اعتبار را از 7 میلیارد تومان در سال 94 به 400 میلیارد تومان در سال 97 افزایش دهیم و نصف این پروژه آماده ریل گذاری است.

بدری با بیان اینکه در این پروژه عمرانی تمامی نمایندگان استان اردبیل همت کردند، افزود:  اتحاد و هم افزایی نمایندگان استان اردبیل نشان داد که نه تنها اتصال به میانه بلکه اتصال قطار اردبیل به مسکو نیز امکان پذیر است.

وی با اشاره به افزایش بودجه راه سازی در استان اردبیل گفت: در سال 95 تنها 200 کیلیومتر از محور های مواصلاتی استان اردبیل اعبتار داشت اما هم اکنون به 700 کیلیومتر افزایش یافته و بودجه 16 میلیادری به  186 میلیارد تومان  ارتقا یافته است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس با اشاره به وضعیت معیشتی مردم گفت: خدا این دولت را شرمنده کند که ما را شرمنده مردم کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد