کد خبر: 83426
|
13:05 - 1398/09/18
نسخه چاپی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل

زمین‌های کشاورزی موقوفه احیاء می شود/ فعالیت 48 موسسه و مرکز خیریه در استان اردبیل

 زمین‌های کشاورزی موقوفه احیاء می شود/ فعالیت 48 موسسه و مرکز خیریه در استان اردبیل
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از بازسازی موقوفات بافت فرسوده خبرداد و گفت: آماده واگذاری پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران هستیم تا بحث تبدیل به احسن موقوفات عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ظهر امروز در جمع خبرنگاران  به موقوفات استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 4200 موقوفه و رقبه در استان داریم که بخشی نیازمند احیا و بازسازی است.

وی به موقوفات آماده واگذاری اشاره کرد و گفت: موقوفه آقاباجی در پیرعبدالملک، پیرزگر در محله پیرزرگر، ملاهادی در محله ملاهادی و حسینیه حاج عبدالله آماده واگذاری است.

ستوده به بازسازی موقوفات فرسوده نیز اشاره کرد و گفت: در احیای زمین‌های کشاورزی موقوفات نیز برنامه‌های اساسی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه جلسه تفاهم و توافق در این خصوص با مدیران جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، مدیریت اراضی و ثبت اسناد برگزار شده است، گفت: به دنبال احیاگری و سرمایه‌گذاری در موقوفات ذکر شده و استفاده بهینه از زمین‌های کشاورزی هستیم.

 فعالیت 48 موسسه و مرکز خیریه در استان 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در ادامه سخنان خود از فعالیت 48 موسسه و مرکز خیریه در استان اردبیل خبرداد و گفت: اداره کل اوقاف نه تنها خود را رقیب موسسات خیریه نمی‌داند بلکه نگاه هم‌افزایی در خدمت‌رسانی را دنبال می‌کند.

وی افزود: تلاش ما بیشترین تعامل برای احیای زمین‌های موقوفی است و شورای صیانت و حفظ بیت‌المال می‌تواند نسبت به اجرای این مهم اقدام کند.

ستوده با بیان اینکه مجوزهای جدیدی با عنایت استاندار در بحث سرمایه‌گذاری در شهرستان اردبیل، نیر، خلخال و مشگین شهر صادر شده است،گفت: آماده واگذاری پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران هستیم تا بحث تبدیل به احسن موقوفات عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد