سرویس: مذهبی
کد خبر: 83458
|
11:30 - 1398/09/22
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل :

یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل برگزار می‌شود

یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل برگزار می‌شود
فرماندار اردبیل گفت: یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل با حضور امام جمعه زنجان در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مسعود امامی‌یگانه صبح امروز  در جلسه هماهنگی یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل اظهار داشت: 26 آذر ماه یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل با حضور امام جمعه زنجان در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود و در این مراسم اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده و یادواره‌های شهدا به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی رسالتی خطیر است و باید همگان به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

امامی‌یگانه اظهار کرد: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان مدیون خون پاک شهدای والامقام است و باید با جان و دل ادامه دهنده راه خون شهدای والامقام باشیم.

وی از اجرای مداحی و برنامه‌های فرهنگی و نیز راه‌اندازی ایستگاه صلوتی و یادواره شهدا خبر داد و بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و به صورت ویژه انعکاس خبری داده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری یادواره شهدا بیان کرد:‌ این یادواره به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار شکور عبدی افزود: قدردان خون شهدای والامقام هستیم زیرا عزت و اقتدار کنونی کشومان در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد