سرویس: مشکین
کد خبر: 83522
|
11:01 - 1398/09/30
نسخه چاپی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین‌شهر خبر داد:

توزیع بیش از ۲ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان مشکین شهری

توزیع بیش از ۲ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان مشکین شهری
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین‌شهر گفت: در سال جاری به منظور تامین لاستیک یارانه‌ای ناوگان حمل و نقل عمومی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک بصورت سهمیه در بین رانندگان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رضا فرج‌پور در نشست گرامیداشت هفته حمل ونقل و راهداری که در فرمانداری مشکین شهر برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری به منظور تامین لاستیک یارانه‌ای ناوگان حمل و نقل عمومی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک بصورت سهمیه در بین رانندگان توزیع شده است.

وی افزود: این کار در جهت رفع نیاز رانندگان وحمایت از آنان برای خدمات رسانی مطلوب به مردم با نرخ مصوب دولتی بین ناوگان های درون شهری و برون شهری توزیع می شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین‌شهر با بیان اینکه در سال جاری حدود ۴۰۰ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان بهسازی و بیش از ۱۷ کیلومتر دیگر آسفالت‌ریزی شده است، اظهار داشت: در مدت بیش از ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان خط‌کشی شده و حدود ۲ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری جاده‌ای اصلی و فرعی به مصرف رسیده است.

فرج‌پور تصریح کرد: سالجاری ۱۹۴ هزار تن انواع کالا و ۲۸۰ هزار مسافر نیز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده است.
 
اکبر صمدی فرماندار مشگین‌شهر نیر در ادامه با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری از اختصاص ردیف ملی برای احداث بزرگراه مشگین‌شهر- پارس‌آباد و ایجاد راهدارخانه در جاده گردشگری شابیل - قوتورسویی خبر داد.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد