سرویس: مذهبی
کد خبر: 83523
|
11:29 - 1398/09/30
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خبر داد:

تجلیل رهبر انقلاب از حافظ خردسال روشندل اردبیلی

تجلیل رهبر انقلاب از حافظ خردسال روشندل اردبیلی
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: این هفته افتخار بزرگی نصیب استان اردبیل شد و امیر هادی بایرامی این طفل و در واقع فرزند بزرگ استان، به شرف ملاقات رهبر انقلاب رسیده و حضرت آقا بسیار نیکو از ایشان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله عاملی  نماینده ولی فقیه در استان اردیبل در خطبه های نماز جمعه اردبیل به ظهور و بروز اولین کودک روشندل حافظ کل قرآن در اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: این هفته افتخار بزرگی نصیب استان اردبیل شد چرا که امیرهادی بایرامی اولین کودک روشندل حافظ کل قرآن کریم در استان اردبیل موفق به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی و شد و مورد تجلیل ایشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه  یک طفل هفت ساله، بتواند بدون نوشته و رؤیت کتاب و دفتر  کل قرآن را حفظ کند، یک درس بسیار بزرگ برای والدین است، گفت: این کار بزرگ و الهی نمونه ای برای آن دسته از والدینی است  که در خانه و در زندگی استراتژی تربیتی دارند و در صدد تربیت نسل پاک و امتداد نسل فاخر بعد از خودشان هستند، است.

آیت الله عاملی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روزی از نسل ما و تربیت فرزندان از ما سؤال خواهد شد، تصریح کرد: همه پدر و مادرها بدانند که دوران تربیت محدود است و بعد از هویت‌یابی امکان تغییر  محال است چراکه فرزندان بعد از هویت یابی  در همان مسیر تا آخر عمر زندگی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد