سرویس: اردبیل
کد خبر: 83536
|
07:42 - 1398/10/01
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:

دومین سالن دو و میدانی کشور در اردبیل افتتاح می شود

 دومین سالن دو و میدانی کشور در اردبیل افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: پروژه سالن تخصصی دو و میدانی اردبیل که یکی از پروژه های مهم کشور است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور شامگاه دیروز در جریان بازدید از سالن سرپوشیده تخصصی دو و میدانی مجموعه علی دایی اردبیل و سالن های توزیع بذر سازمان جهاد کشاورزی، اظهار داشت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان و حمایت های استاندار اردبیل پروژه سالن تخصصی دو و میدانی اردبیل که یکی از پروژه های مهم کشور است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

حسن کریمی با بیان اینکه تا به امروز برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: برای افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی بیش از ۱۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است تا آماده بهره برداری شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: سالن سرپوشیده تخصصی دو و میدانی اردبیل تمام استانداردهای بین المللی را دارد و با راه اندازی موتورخانه این مجموعه مسئله گرمایشی و نازک کاری به سهولت قابل حل است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این مجموعه سرپوشیده می توان میزبان رقابت های بین المللی در استان اردبیل بود که این میزبانی ها در رشد ورزش دو و میدانی استان و منطقه تاثیر زیادی دارد.

اکبر بهنام جو  استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به پیشرفت 90 درصدی سالن دو ومیدانی اردبیل، اظهار داشت: این پروژه از سال ۸۶ شروع شده  و بنا به دلایلی پیشرفت خوبی نسبت به مدت زمان اشاره شده نداشته است که تا پایان سال ۹۶ تنها ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه از اول سال ۹۷ بیش از ۳۵درصد پیشرفت داشته است، گفت: زیرساخت های لازم از قبیل برق، گاز ، آب و راه در این مجموعه وجود دارد و با تامین اعتبار لازم تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

بهنام جو تصریح کرد: با تکمیل این پروژه می توان تورنمنت های بین المللی را در استان اردبیل برگزار کرد که این موضوع به معرفی ظرفیت های گردشگری استان کمک می کند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد