سرویس: سیاسی
کد خبر: 83538
|
09:51 - 1398/10/01
نسخه چاپی

مروری بر تجلی بصریت در فتنه88 ؛

چند روز تا هفته بصیرت؛ نهم دی ماه خط بطلانی بر توطئه دشمنان

چند روز تا هفته بصیرت؛ نهم دی ماه خط بطلانی بر توطئه دشمنان
دی ماه 88 بود که بر اساس نقشه دشمنان و ضدانقلابیون داخلی، فتنه ای برپا شد که برخی افراد نیز ناخواسته گرفتار این دام شیطانی عناصر داخلی و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نهم دی در واقع همان روز نه گفتن مردم غیور و شهید پرور جمهوری اسلامی ایران به عوامل فتنه و آری گفتن به نظام و بیعت مجدد ملت با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

مردم در روز نه دی، تیر خلاص را به سران و عوامل فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

عکس و تصویر ⭕ ️ حماسه ۹ دی یعنی تجلی هوشمندی و بصیرت مردم یعنی تقابل حق و ...

فتنه 88 را می توان جنگ احزاب یا همان جنگ خندق نام نهاد، جنگ احزابی که همه دشمنان آمده بودند و در میدان حضور داشتند، تا در آن به یک نقطه اشتراک برسند، که با این اسلام نوپا مخالف اند و با خود گفته بودند همه جمع می‌شویم تا کار اسلام نوپا را یکسره کنیم و بعد به مسائل خود برسیم.

فتنه 88 را با ریشه‌ای حداقل 10  الی 15 ساله می توان بررسی کرد یعنی می توان گفت دشمن بعد از ناامید شدن از حمله نظامی و عرصه‌های دیگر به فکر این فتنه افتاد،تعداد زیادی از کارشناسان سرشناس، سازمان‌های اطلاعاتی غربی از مدت‌ها قبل به ایران رفت و آمد داشتند، این رفت و آمدها تحت عنوان مأموریت‌های آکادمیک انجام می شد.

 

دستگاه قضایی از حضور دوباره فتنه‌گران در عرصه سیاسی جلوگیری می‌کند

تعدادی از کاندیدای انتخاباتی معلوم الحال و فرقه سبز که از 23 خرداد 88 به مناسبت های مختلف در اعتراضاتی فاقد هرگونه استدلال و منطق نسبت به نتایج انتخابات، معترض بودند.

پس از حوادث تلخی که در روز قدس(روزه خواری و بی احترامی به ماه مبارک رمضان همراه با شعار نه غزه نه لبنان)، 13 آبان(سر دادن شعار مرگ بر روسیه به جای مرگ بر آمریکا) و 16 آذر(اهانت دردناک به امثال مبارک نایب امام زمان(عج) و احیاگر اسلام حضرت امام خمینی) آفریدند، فاجعه بزرگ و تلخ 6 دی(روزعاشورا) را آفریدند.

آنها در این روز عظیم که روز عزای تمام عالم در سوک شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای شان است، مرحله بعدی قداست شکنی خود را که در دوره 2 خرداد و پس از آن، به صورت تئوریک در قالب جملاتی چون «عاشورا نتیجه تندروی پیامبر و علی در جنگ بدر بود»؛ «عصمت پیامبر و اهل بیت زیر سوال است»؛ «جایگاه الهی برای اهل بیت، ناشی از تفکر شیعه غالی است»؛ «من حتی امام حسین را هم استیضاح می کنم» و «سوک حسین، مانند سوک سیاوش است» ظاهر نموده بودند.

فتنه گران این بارعملا با به آتش کشیدن خیام عزاداری اهل بیت علیهم السلام، جسارت شنیع به پرچم های منقش به نام مبارک حضرت سید الشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حمله به عزاداران و نمازگزاران ظهر عاشورا و سنگ باران و آجرباران کردن آنها، چادر کشیدن از سر زنان محجبه ای که به هیئات عزاداری سید و سالار شهیدان می رفتند و بر زمین کوفتن و زخمی کردن آنها و هلهله و شادی و زدن بوق های ممتد، آن کردند که همگان می دانند.

 فتنه گران به زعم خود می خواستند در عاشورا، کار نظام را یکسره کنند و با بلاهت تمام، تصور می کردند، مردم ولایتمدار ایران هم راضی به اهانت به امام غریبشان هستند!! آن افراد ضد ارزش های ملت به ولایت فقیه جسارت ها روا داشتند و مذبوحانه به عمود خیمه انقلاب اسلامی با شعارهای شان توهین می کردند.

این افراد بعد از ورود با کسانی که بعداً در فتنه نقش داشتند جلسات فراوانی برگزار کردند. در آوریل 2008 مصادف با اردیبهشت 87 مشاور اسبق ریگان و مسئول میز ایران در CIA و مسئول میز ایران در پنتاگون و 2 نفر از ایران نشستی را برگزار کردند.

محمدمحسن سازگارا، پادوی دفتر جورج دبلیو. بوش، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، پیش از «عاشورای سبز»(!) درباره برنامه های فرقه موسوی می گفت: «روز عاشورا، یک مسیر واحد در هر شهر قرار است اعلام شود، تا همه ما آنجا برویم و جمعیت میلیونی[!] خود را نشان دهیم.

همچنین از ظهر عاشورا تا شام غریبان در خیابان ها نشسته و با یک بسیج عمومی دست به تعطیلی[!] عمومی در کشور می زنیم». روز عاشورا که همیشه تعطیل است و جمعیت میلیونی معترضان سبزپوش نیز به هزار نفر هم نمی رسید؛ اینها از نشانه های حماقت ذاتی دشمنان این ملت است که دچار خودبزرگ بینی اند.

اما آیا واقعا طراحان این سناریوی کثیف و فجیع، خشم مقدس عزاداران حسینی را نادیده گرفته بودند؟ این حرکات مذبوحانه شکنندگان حرمت امام مظلوم(ع) البته در میان فرقه دستساز انگلستان «وهابیت صهیونیستی»، خوشبینانه_ابلهانه_ با توهم سقوط نظام تصور شد!

روزنامه وهابی «الحیات» عربستان که البته در بیروت منتشر می شود، با ذوق زدگی از اهانت عده ای اراذل و اوباش نوشت: «آشکار است نظام شیعه ایران در حال سرنگونی است و هیچ گزینه ای جز تسلیم در برابر مخالفان، پیش رو ندارد»(!) روزنامه «ریاض» چاپ سعودی نیز به انعکاس اهانت به حضرت سیدالشهدا(ع) در تهران پرداخت و مدعی درگیری میان شیعیان بر سر اعتقادات شد! اما حماسه عظیم و 50 میلیونی «9 دی» تومار این توهمات را با شدت تمام در هم پیچید؛ این روز هم از نظر کمیت و هم از حیث کیفیت، بی شک پرشورترین روز تاریخ جمهوری اسلامی بود.

9 دی؛ تجلی بصیرت ملت ایران و عشق به ولایت بود

9 دی ملت ایران به خیابان ها آمدند، تا باز هم بگویند و فریاد بزنند، اهل کوفه نیستند. آمدند به حرامیان ثابت کنند هرگز حاضر نیستند لحظه ای از امام حسین(ع) و رهبر حسینی شان جدا شوند.

9 دی روز تولد مجدد انقلاب بود؛ در این روز انقلاب اسلامی بار دیگر عزت و شکست ناپذیری اش را به رخ کسانی کشید که در خواب های پریشان و بی تعبیرشان، سقوطش را می دیدند!! عشق حسین علیه السلام که در دلهای ملت بصیر ایران موج می زد، در نهم دیماه کاری با توطئه گران و فتنه جویان کرد که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

9 دی روز تثبیت مجدد انقلابی شد که دلهای مستضعفان و آزادگان دنیا برایش می تپد؛ دلهایی که 8-7 ماه با نگرانی حوادثی را که عده ای پشیمان از انقلاب که سجده شان دیگر به جای آنکه برای خدا باشد، برای کاخ سیاه شیطان بزرگ در واشنگتن بود،آفریدند دنبال می کرد. و در پایان، 9 دی روز زمینه ساز بیداری اسلامی منطقه و واژگونی عمال دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیست شد.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3a/%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AA_%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D8%AF%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87_%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86_-_25_%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF_1388.jpg


‌بصیرت مبتنی بر ولایت، عاقبت‌اندیشی به فرجام عهدشکنی و دگراندیشی و نقش بی‌بدیل ولایت فقیه در عبور مردم از فتنه‌های گردنه‌های سخت، پافشاری مجدد مردم بر دفاع از اصول و ارزش‌ها و قانون اساسی و ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی آن و دشمن شناسی درس‌هایی بود که از این حماسه گرفته شد.

‌سالروز 9 دی یادآور تجدید‌میثاق آگاهانه امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت امر است و این دستاورد مؤمنانه حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرده و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال وعقب نشینی از مواضع نادرستشان در پی داشته است.

در ادامه گزارش به 9 دستاورد مهم نهم دی ماه خواهیم پرداخت و ادامه سریال های فتنه افروزی های دشمنان اشاره خواهیم داشت.

ادامه دارد....

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد