سرویس: ورزشی
کد خبر: 83573
|
07:40 - 1398/10/03
نسخه چاپی

در گفتگو بارئیس هیئت فوتبال استان اردبیل مطرح شد؛

خبر خوش برای فوتبال دوستان اردبیلی/ تیم شهرداری به مسابقات لیگ دسته 3 بازگشت

خبر خوش برای فوتبال دوستان اردبیلی/ تیم  شهرداری به مسابقات لیگ دسته 3 بازگشت
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: پیگیری ها برای احیای باشگاه شهرداری به ثمر نشست و این تیم به مسابقات لیگ دسته سه کشور بازگشت.

صمد نوتاش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: باشگاه شهرداری اردبیل از پرطرفدارترین تیم های فوتبال است که یک از مطالبات اصلی جامعه ورزشی استان احیای مجدد این باشگاه و بازشگت تیم فوتبال به مسابقات لیگ بود.

وی افزود:به علت محدودیت های اداری بوجود آمده و انباشت بدهی های باشگاه طی چند سال گذشته، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با توجه به مصوبه ی هیئت رئیسه فدراسیون این تیم را از مرحله نهایی لیگ سه کنار گذاشته شده بود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با پیگیری های هیئت فوتبال و مجموعه اداره ورزش و جوانان استان اردبیل برای احیای تیم شهرداری، مکاتباتی با ریاست فدراسیون و سازمان لیگ انجام شد که در نهایت تلاش ها به ثمر نشست و با موافقت سازمان لیگ، تیم شهرداری اردبیل در مرحله نهایی لیگ دسته سه حضور خواهد داشت.

 نوتاش با بیان اینکه  اولین دیدار این تیم به دلیل آماده نبودن مدارک باشگاه در روزهای گذشته به تعویق افتاده بود، تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در اولین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ دسته  سه کشور، روز شنبه هفته آینده مقابل تیم پاس گیلان در شهر رشت به میدان خواهد رفت.

 

انتهای پیام/آ

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد