سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 83581
|
13:04 - 1398/10/04
نسخه چاپی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل:

همراهی والدین مشوقی برای کتابخوانی كودكان /کانون پرورش فکری مکانی برای شکوفایی خلاقیت هاست

همراهی والدین مشوقی برای کتابخوانی كودكان /کانون پرورش فکری  مکانی برای شکوفایی خلاقیت هاست
مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل گفت: کانون پرورش فکری بعنوان نهاد متولی فرهنگ پایه و شکل گیری شخصیت فرهنگی و هنری کودکان ونوجوانان ، مکانی برای شکوفایی ذهن‌های خلاق است.

زعفر احدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: کانون پرورشی  فکر کودکان و نوجوانان بعنوان نهاد متولی فرهنگ پایه و شکل گیری شخصیت فرهنگی و هنری کودکان ونوجوانان است که با جدیت تمام در مسائل پرورشی عمل می کند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی برای شکوفایی ذهن‌های خلاق است، افزود: انجام کار فرهنگی و تربیتی ارزشمند است به خصوص اینکه برای گروه سنی کودک و نوجوان صورت گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل گفت: در فرایند آموزشی و تربیتی سه ضلع، سیستم آموزشی و پرورشی، خود فرد و خانواده باید در کنار هم باید به بطور هماهنگ عمل کنند تا نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

احد زاده بیان کرد: در کنار آموزش های مهارتی لازم برای کودکان و نوجوانان، همراهی و همگامی والدین با فرزندان بسیار حائز اهمیت است و تجربه نشان داده حضور والدین کنار فرزندان تاثیر بخشی آموزش ها را چندین برابر می کند.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری برای این تحقق این امر مصمم است، افزود: کانون پرورشی فکری استان  در اهمیت این موضوع، در برخی شهرستان ها والدین را موظف کرده هنگامی که مربیان در مراکز کانون ها مشغول آموزش به کودکان هستند، والدین نیز در محل حضور داشته تا مشوقی برای فرزندانشان شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل با بیان اینکه والدین نقش بسزایی در تشویق كودكان به کتابخوانی دارند، تصریح کرد: در خانواده‌ ای ‌كه‌ والدین‌ علاقمند کتابخوانی بوده و اوقات‌ فراغت‌ خود را با كتاب‌ و مطالعه سپری میکنند ، فرزندان‌ آنها نیز به کتابخوانی ترغیب و علاقمند می شوند.

 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد