سرویس: پارس آباد
کد خبر: 83588
|
10:05 - 1398/10/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد:

اجرای 80 ویژه برنامه هفته بصیرت در پارس آباد/ سپاه به هیچ جریان و حزبی وابسته نیست

اجرای 80 ویژه برنامه هفته بصیرت در پارس آباد/ سپاه به هیچ جریان و حزبی وابسته نیست
فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد گفت: بيش از80 ویژه برنامه هفته بصیرت در شهرستان پارس آباد مغان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ پاسدار حسن نوري در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بصیرت در پارس آباد اظهار داشت: در گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و هفته بصیرت مردمی بیش از 80 عنوان نشست روشنگري و بصيرتي با حضور سخنرانان استاني و شهرستاني در پارس آباد برگزار می شود.

 وي شعار اصلی و محوری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی سال ۱۳۹۸ را «یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» اعلام کرد و افزود: امسال با توجه به توطئه های دشمن برنامه های بصیرتی شاخص و اثرگذاری در کشور برگزار می‌شود که متناسب با آن در شهرستان پارس آباد نیز چنین برنامه هایی تدارک دیده شده است.

 فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع 9 دی، سخنراني و تبيين بيانيه گام دوم انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع واقعه نهم دی و... بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بصیرت در شهرستان پارس آباد است.

 نوري با تاکید بر تبیین ابعاد فتنه های دشمن در کشور، بیان کرد: فتنه ۸۸ یکی از مهمترین این فتنه ها بود که مردم ولايتمدار شهرستان مرزي پارس آباد بصورت خودجوش در هشتم دی ماه اين سال یک روز زودتر از ساير شهرهاي كشورمان به خيابان آمده و ضمن محكوم كردن اقدامات خرابكارانه آشوبگران وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری به اثبات رساندند.

 وی افزود: دشمن در فتنه 88 با هدف براندازی ساختار نظام، فشار و تغییر ماهیت رفتار نظام و بازگرداندن مدار سلطه وارد عمل شده بود که با تدبیر ارزشمند رهبر تیر دشمن به سنگ خورد و مردم غیرتمند ایران اسلامی با جان دل از نظام وانقلاب حمایت کردند که این حمایت مردمی موجب مایوس شدن دشمنان انقلاب شد.

 فرمانده سپاه ناحيه شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: این حضور حداکثری هراس دشمن را در پی دارد چرا که منافع خود را در عدم شرکت مردم در پای صندوق‌های رأی می‌دانند.

 نوري با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران وابسته به هیچ جناح و گروهی نیست، تصريح كرد: سپاه هیچ‌گاه در روند انتخابات دخالت نداشته و نخواهد داشت و همواره به عنوان نهادی از بطن مردم در راستای خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف گام برمی‌دارد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد