سرویس: گرمی
کد خبر: 83590
|
11:35 - 1398/10/03
نسخه چاپی

فرمانده انتظامي شهرستان گرمي:

حفار غیرمجاز آثارفرهنگی در گرمی مغان جان باخت

حفار غیرمجاز آثارفرهنگی در گرمی مغان جان باخت
فرمانده انتظامي شهرستان گرمي گفت: جوان 28 ساله هنگام حفاری غیرمجاز در مراتع روستای "اللهیارلو" بر اثر افتادن سنگ بر سرش جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ "محمدرضا کشورخواه" پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر انتقال جسد جوانی به بیمارستان "ولایت" شهرستان "گرمی"، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد، 5 نفر در حال حفاری غیرمجاز با هدف تحصیل آثار تاریخی و فرهنگی در روستاي "اللهيارلو" منطقه "قره آغاج" بودند که یکی از حفاران بر اثر افتادن سنگ به سرش دچار مصدومیت شدید شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی گرمی با بیان اینکه متوفی جوانی 28 ساله و ساکن روستای "فولادلوی" شهرستان "بیله سوار" است، گفت: در رابطه با حفاری غیرمجاز 4 نفر دستگیر و از آنان تعدادی آلات و ادوات حفاری کشف شد.

سرهنگ کشور خواه تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با حفاري غیرمجاز، موضوع را بلافاصله با تماس تلفنی با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد