سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 83606
|
09:45 - 1398/10/04
نسخه چاپی

چهار روز تا جشنواره ابوذرسال 98؛

تجلیل 25 اثر از بین یک هزار و 637 اثر در اردبیل

تجلیل 25 اثر از بین یک هزار و 637 اثر در اردبیل
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل از برگزاری جشنواره ابوذر تا چهار روز آینده در اردبیل خبرداد.

علی لطفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هشتم دی ماه سال 98 با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل و سخنران کشوری در اردبیل به کار خود پایان می دهد.

 وی بیان کرد: جشنواره ابوذر که امسال از لحاظ محتوای آثار بی نظیر و کم نظیر بود با حضور سید عزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما و عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی در سالن ولایت اردبیل با معرفی نفرات برتر و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به فعالیت خود در سال 98 خاتمه می دهد.

لطفی با اشاره به اینکه یک هزار 637 اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، ارسال شده بود افزود: 8دی ماه همزمان با سالروز خروش مردم همیشه در صحنه استان اردبیل در اعتراض به اغتشاش‌گران سال 88 با حضور گسترده اصحاب رسانه و مسؤولان استانی انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 9 بخش و 10محور برگزار شد افزود: دفاع مقدس و جبهه مقدس ـ اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ـ مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ـ بصیرت افزایی ودشمن‌شناسی ـ بسیج وحوزه‌های اقدام ومحرومیت‌زدایی ـ مسائل صنفی ودغدغه‌های اجتماعی خبرنگاران و دو بخش ویژه گام دوم انقلاب اسلامی و سازگاری با کم آبی با تکیه بر مدیریت مصرف آب از جمله محورهای بود که در این جشنواره انجام شد.

وی از ارسال  ۶۹۸قطعه عکس، ۱۳۴گزارش تصویری و خبری و ۱ مورد موشن‌گرافی و ۸۰۴ اثر نوشتاری به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر در اردبیل خبرداد وتصریح کرد: پس از هشت روز داوری در بخش‌های مختلف جشنواره، برگزیدگان توسط داوران  انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه از آنان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد