سرویس: سیاسی
کد خبر: 83629
|
14:17 - 1398/10/05
نسخه چاپی

معرفی دبیران شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب؛

قالیباف مسئول وحدت اصولگرایان آذربایجان

قالیباف مسئول وحدت اصولگرایان آذربایجان
محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران به عنوان دبیر منطقه شمال‌غرب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل از آناج، محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران به عنوان دبیر منطقه شمال‌غرب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب شد.

در همایش اعضا، مسئولان و دبیران استان‌ها و شورای بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب که هفته گbشته برگزار شد، محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران که از او به عنوان یکی از گزینه‌های جدی اصولگرایان برای ریاست مجلس آینده یاد می‌شود، مسئولیت هماهنگی و به وحدت رساندن احزاب و گروه‌های اصولگرا در استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، زنجان، اردبیل را بر عهده گرفته است.

بنا بر اخبار دریافتی همچنین مسئولیت منطقه جنوب به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و منطقه شرق به مهدی چمران واگذار شده است.

بر اساس تصمیم گیری کمیته گفتمان و تصویب شورای مرکزی، گفتمان «نجات اقتصاد ایران» به عنوان گفتمان راهبردی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزیده شد. 

لازم به ذکر است این همایش به منظور بروزرسانی آخرین اطلاعات و عملکرد شورای‌های استانی ائتلاف نیروهای انقلاب طی دو روز در تهران برگزار شد و از آذربایجان شرقی محمد یوسف شاکری به عنوان مسئول استانی، داوود اسدیان به عنوان دبیر استان و پری درستی مسئول بانوان این ائتلاف حضور داشتند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد