سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 83670
|
15:05 - 1398/10/08
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه سرعین:

اجرای 60 ویژه برنامه دهه بصیرت در سرعین/9 دی روز تجلی حق علیه باطل بود

اجرای 60 ویژه برنامه دهه بصیرت در سرعین/9 دی روز تجلی حق علیه باطل بود
فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:بیش از 60عنوان برنامه متنوع به مناسبت سالروز حماسه 9 دي و دهه بصیرت در نقاط مختلف شهرستان سرعین برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار رضوان راحلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت : در گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و دهه بصیرت بیش از60  عنوان ویژه برنامه در عرصه های مختلف در سراسر شهرستان سرعین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اجتماع عظیم مردم ولایتمدار سرعین همزمان با سراسر کشور، در مسجد جامع این شهر نیز برگزار می شود، افزود : اين برنامه ها در بخش های مختلف، فرهنگی، بصیرتی، نشست های سیاسی و روشنگری، دیدار با خانواده شهدا،پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان سرعین برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین با بیان اینکه گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش‌ها است، گفت: در روز نهم دی ماه 88 قدرت فکری، و دینی مردم ایران به رخ دشمنان نظام  و کشور کشیده شد و روزی  بود که استکبار جهانی سیلی  محکمی از نسل دوم و سوم انقلاب خورد.

راحلی بیان کرد: عواملی چون بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی ملت آگاه ایران در اتفاقات 88 کاملا مشهود بود و حضور حماسی مردم در روز میثاق با ولایت گویای این مطلب بود که  باعث شد که فتنه خطرناک دشمنان اسلام نقش بر آب شود.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی  دست قدرت الهی را در حمایت از نظام  و آرمان های انقلاب اسلامی  که از آستین مردم شریف ایران برآمد نشان داد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد