سرویس: اردبیل
کد خبر: 83687
|
13:50 - 1398/10/09
نسخه چاپی

گزارش خبری؛

سالروز حماسه 9 دی در اردبیل + فیلم

 سالروز حماسه 9 دی در اردبیل + فیلم
مردم ولایتمدار اردبیل همزمان با سراسر کشور با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، سالروز حماسه 9دی را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پیش از ظهر امروز مردم ولایتمدار اردبیل همزمان با سراسر کشور با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا، سالروز حماسه بزرگ 9 دی را گرامی داشتند.

حسین مظفر، عضو تشخیص مصلحت نظام به مرور فتنه 88 پرداخت و گفت:استکبار جهانی و سلطنت طلبهای با این خیال که مردم در فشار اقتصادی هستند و جوانان دیگر اعتقادی به اسلام و نظام ندارند این فتنه را کلید زدند غافل از اینکه بدترین اشتباه محاسباتی خود را انجام داده اند و همین جوانان و مردم در صف اول حماسه 9 دی بودند.

وی قضیه برجام نیز اشاره کرد و گفت: مردم بصیر انقلاب اسلامی اجازه تکرار برجام ها را نخواهد داد.

سخنران همایش 9دی در اردبیل در پایان سخنان خود به انتخابان پیش رو نیز اشاره کرد و از مردم خواست بدوذ از احساسات زود گذر با دقت  و بررسی کافی به انتخاب نمایندگان اصلح، انقلابی و جهادی دست بزنند تا کشور در آینده بتواند به مسید درست خود بازگردد.

 یکی از شرکت کنندگان در این برنامه در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده، اما همواره با یاری خدا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری نه‌تنها پشت سر گذاشته، بلکه تهدیدات را نیز به فرصت‌هایی استثنایی تبدیل کرده است، 
 
یک دانشجوی اردبیلی نیز گفت: یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار بود. حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.
 
وی افزود: امروز کسانی که از این گونه اقدامات حمایت می‌ کنند چهره کریه خود را در پوشش‌های دیگری پنهان کرده و مطمئنا در صورت پیدا کردن فرصت مجدد لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی دیگری علیه ملت ایران دریغ نخواهند کرد.
 
عضو جامعه بسیج حقوقدانان نیز در حاشیه این مراسم به پیام حماسه 9 دی اشاره کرد و  گفت: پیوند ناگسستنی امت با ولایت در  9دی 88 متجلی شد. 
 
مداحی اباصلت ابراهیمی، همخوانی سرود 9دی،  سخنرانی  حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلت نظام، ایستگاه خوشنویسی و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های گرامیداشت حماسه 9دی در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد