سرویس: سرعین
کد خبر: 83697
|
11:20 - 1398/10/10
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

وزارت ورزش در توزیع امکانات عادل باشد

وزارت ورزش در توزیع امکانات عادل باشد
امام جمعه سرعین: وزارت ورزش و جوانان نسبت به توزیع اعتبارت ورزشی میان استان های کشور عدالت را رعایت کند.

حجت الاسلام  محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با بیان اینکه سلامتی بدن به اندازه سلامت روح و باطن انسان اهمیت دارد، اظهار داشت: پیرو تأکیدات قرآن کریم، روایات فراوانی از ائمه معصومین(ع) نقل شده که تأکید بر امر ورزش برای تندرستی و بندگی خداوند شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ورزش برای جوانان لازم، برای مسن ها واجب است، اظهارداشت: اگر بخواهیم جامعه از انحرافات و اعتیاد در امان باشد باید ورزش  در جامعه ترویج یابد.

امام جمعه سرعین گفت: توسعه فضاهای ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان و نوجوانان است که با رفع این معضل بسیاری از مشکلات به‌ ویژه مشکل سرگرمی در اوقات فراغت از بین خواهد رفت و جامعه ای سالم و تندرست خواهیم داشت.

 وی با بیان اینکه باید امکانات ورزشی در روستاها افزایش یابد، ابراز داشت: به طور قطع با ایجاد فضای لازم برای حضور ورزشکاران روستایی در عرصه ورزش می‌توان در کنار  ارتقاء سطح سلامت و افزایش نشاط و شادابی، زمینه حضور استعدادهای فراوانی را که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند و از امکانات ورزشی برخوردار نیستند، را فراهم کرد.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان باید نسبت به توزیع اعتبارات ورزشی میان استان های کشور عدالت را رعایت کند، تصریح کرد: متولیان این امر نسبت به  توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی در اقصی نقاط کشور اقدام کنند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد